رییس کانون زبان ایران:

مدرسان کانون زبان پیشانی این مجموعۀ فخیم آموزشی هستند

مدرسان کانون زبان پیشانی این مجموعۀ فخیم آموزشی هستند
دکتر مصطفی مومنی در دیدار با مدرسان و کارکنان کانون زبان استان یزد عنوان کرد: همه اعضای کانون زبان به عنوان یک خانوادۀ مهم و تأثیرگذار هستند و مدرسان، پیشانی این مجموعۀ فخیم آموزشی‌اند که می‌توانند با مهارت و دانش خود، زبان‌آموزانی موفق را برای آیندۀ ایران عزیز تربیت نمایند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این دیدار به برخی از ویژگی‌های یک مدرس توانمند اشاره کرد و افزود: دانش‌محور بودن اولین ویژگی یک مدرس توانمند است و لازم است مدرسان بروز رسانی دانش خود را همواره مد نظر قرار دهند.

 وی داشتن اعتماد به نفس را خصیصۀ مهم دیگری برای مدرسان عنوان کرد و گفت: ضروری است مدرسان ضمن داشتن اعتماد به نفس، این حس را به مخاطبان و زبان‌آموزان نیز منتقل نمایند و در تقویت این ویژگی در مخاطبان اهتمام بورزند.

دلسوز، با نشاط و منظم بودن از دیگر مقوله‌هایی بود که رییس کانون زبان ایران به عنوان فنون و مهارت‌های معلمی از آن‌ها یاد کرد و آن‌ها را از جمله صفاتی برشمرد که باعث می‌شوند زبان‌آموزان با علاقه به یادگیری بپردازند و از فراگیری و آموزش دلزده نشوند.

مومنی با تاکید بر شعار سال 98 کانون زبان ایران مبنی بر "تکریم مخاطبان" از همۀ اعضای کانون زبان خواست این مهم را سرلوحۀ کار خود قرار دهند و خاطر نشان کرد: علاوه بر این که همۀ اعضای کانون زبان اعم از مدرسان و کارکنان باید به یکدیگر احترام بگذارند، ضروری است تمامی اعضای این خانواده، مخاطبان خود که زبان‌آموزان و خانواده‌های آنان هستند را نیز مورد تکریم و احترام قرار دهند.

n96-دوره

وی با اشاره به تدوین نظام پرداخت حقوق مدرسان گفت: همکاران ما در ستاد در حال تدوین نظامی مناسب برای پرداخت حقوق به مدرسان هستند، به همین منظور طی فراخوانی از مدرسان خواسته شد تا نظرات و پیشنهادهای خود را در این حوزه برای ما ارسال نمایند تا بتوانیم بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشیم.

نحوۀ برگزاری آزمون آنلاین، ادامۀ روند تغییر کتب درسی، حذف آزمون میان ترم، پرداخت تعهدات بیمۀ تکمیلی، فرآیند جذب مدرس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دانش افزایی، اصلاح قراردادهای همکاران اداری، ارتقا زیرساخت‌های فناوری و تجهیزات آموزشی و ... از جمله موضوعاتی بودند که کارکنان و مدرسان در خصوص آن‌ها سوالات و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

همچنین رییس کانون زبان ایران در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری آزمون آنلاین عنوان کرد: آموزش فرآیندی اندیشیده شده و آزمون حلقۀ پایانی آموزش است؛ هیچکدام از امتحانات سنتی در راستای هدف آموزش نبوده و باید تغییر ساختار دهد تا با نظرات نوین مبانی در حوزۀ یادگیری تطابق بیشتری داشته باشد.

وی افزود: آزمون آنلاین مطمئنا در گام‌های بعدی کامل‌تر خواهد شد، خوشبختانه با برگزاری و برقراری این آزمون توانستیم از رقبای خود پیشی بگیریم و همچنان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش زبان در خاورمیانه پیشتاز باشیم. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم همگام با تکنولوژی و امکانات روز در دنیا پیش برویم و لازم به ذکر است که در این مسیر حمایت و همراهی شما عزیزان باعث افزایش اعتمادِ مخاطبان کانون زبان ایران خواهد شد.

n96-دوره

مومنی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: من و تمامی همکارانم در ادارۀ مرکزی به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را در جهت اعتلا و خوش نامی بیشتر این مجموعه به کار خواهیم بست و امیدواریم که هر فردی در هر جایگاهی به عنوان عضوی از این خانوادۀ بزرگ به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را انجام داده و به ثمر برساند.

در این جلسه همچنین سید حسین پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، ضمن ابراز افتخار از حضور در مجموعۀ کانون زبان ایران، خطاب به حضار عنوان کرد: لطفا فعالیت آموزشی خود را با آرامش خاطر، اطمینان قلبی، روی‌گشاده و لبخند انجام دهید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

در ادامه رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان یزد بیان کرد: همکاری با کارکنانی بسیار خوب و مدرسان دلسوز، تحصیلکرده و مشتاق به کار در مجموعۀ کانون زبان استان یزد که تکریم ارباب رجوع سرلوحۀ کار و فعالیت‌شان قرار دارد، باعث افتخار من است. خوشبختانه استان یزد در امر توسعۀ کمی و کیفی همواره گام‌های موثری را با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برداشته است.

n96-دوره

خادم همچنین از مسئولان مراکز آموزشی استان و همکاران خود برای کسب بیشترین آمار جذب زبان‌آموز در ترم بهار 98 در تاریخ کانون زبان استان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، این نشست در روز شنبه 31 فروردین ماه با حضور دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی، دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزش، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، علیرضا جلالی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان، سید حسین پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان و جمعی از کارکنان، مسئولان، کارشناسان و مدرسان مراکز آموزشی استان یزد برگزار شد.

n96-دوره

 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۳,۹۰۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...