کتاب "بستان العربیه 2" منتشر شد

کتاب "بستان العربیه 2" منتشر شد
یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران در بازدید از غرفۀ کانون زبان ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چاپ کتاب "بستان العربیه 2" در ترم جاری خبر داد و افزود: خوشبختانه در ترم زمستان سال گذشته توانستیم برای اولین بار بخش نوجوانان عربی را در کانون زبان ایران راه اندازی و کتاب "بستان العربیه 1" را برای زبان آموزان این بخش منتشر نماییم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه ادامه داد: در ادامۀ این اقدام نیز در ترم بهار 1398 کار چاپ ابتدایی کتاب "بستان العربیه2" انجام شد و در حال آماده سازی کتاب "بستان العربیه 3" هستیم.

وی همچنین از راه‌اندازی بخش عربی در مرکز کرمان و دورۀ مکالمۀ آزاد عربی در مرکز اهواز از ترم بهار جاری خبر داد.

زنگنه خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا در ترم تابستان به امید خدا در چند مرکز در تهران و شهرستان‌ها دورۀ نوجوانان عربی را برگزار نماییم.

مسئول بخش عربی کانون زبان اظهار داشت: پس از راه‌اندازی دورۀ نوجوانان در تهران و در دو مرکز حجاب 2 و طالقانی بازخوردهای خوبی از اساتید، زبان‌آموزان و همچنین خانواده‌هایشان دریافت کردیم که از جذابیت کتاب، روش تدریس جدید، کارتون‌ها و بازی های جذاب آن و همچنین توانایی اساتید در ارائه مطالب رضایت داشتند.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۲,۷۸۸
فالح
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
5

بسیار عالی ،موفق باشید


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...