مدیر کانون زبان استان مازندران:

ضابطه‌مندی وجه تمایز کانون زبان ایران با سایر موسسات است

ضابطه‌مندی وجه تمایز کانون زبان ایران با سایر موسسات است
سید مرتضی آصفی، پیشینۀ فعالیت کانون زبان ایران در کشور را نزدیک به یک قرن دانست و اظهار کرد: ارتباط بین کانون پرورش فکری و کانون زبان دوستی دو سویه‌ای است تا اهداف تعریف شده به رشد و شکوفایی برسد.
به نقل از تیترامروز، مدیر کانون زبان استان مازندران، ضابطه‌مندی را وجه تمایز کانون زبان ایران با سایر موسسات عنوان کرد و اولویت این نهاد آموزشی را آموزش کیفی دانست و گفت: آموزش کانون زبان ایران در مقایسه با سایر مراکز، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها غیر قابل مقایسه است، زیرا ضابطه مندی که در آموزش کانون زبان وجود دارد در سایر موسسات و حتی دانشگاه‌ها دیده نمی‌شود.

سید مرتضی آصفی، پیشینه فعالیت کانون زبان ایران در کشور را نزدیک به یک قرن دانست و اظهار کرد: ارتباط بین کانون پرورش فکری و کانون زبان دوستی‌ای دو سویه است تا اهداف تعریف شده به رشد و شکوفایی برسد.

وی خارج شدن آزمون‌ها از حالت سنتی را از دیگر تحولات در کانون زبان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر آزمون‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و این رویکرد با استقبال 350 هزار زبان آموز موفق در کشور مواجه بود.

مدیر کانون زبان استان مازندران بازگو کردن دغدغه‌های همکاران و مدرسان در جلسه مدیران استانی در استان گلستان و هرمزگان را گامی برای از بین بردن مشکلات دانست و یادآور شد: امیدواریم در فرایند مدیریتی شاهد تحولات خوبی باشیم.

ایشان با اشاره به اهمیت اخلاق در مراکز آموزشی و مدرسین کانون زبان، آن‌ را در جذب حداکثری زبان آموز موثر دانست و گفت: هویت اصلی کانون زبان با حضور زبان آموزان معنا پیدا می کند.

آصفی همچنین مهم‌ترین اولویت کانون زبان ایران را آموزش کیفی آن دانست و این مزیت رقابتی را نکته‌ای مهم در موفقیت این نهاد آموزشی عنوان کرد.

او با بیان اینکه تلاش دارم تا حقی از مدرسان ضایع نشود، خاطرنشان کرد: اگر نتوانم مدافع حقوق سازمانی مدرسان باشم خود را در این جایگاه قرار نمی‌دهم.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۷۱۳
علیرضا جعفری الکامی
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0

با سلام ضمن عرض تبریک به مدسان عزیز و تبریک به آقای آصفی و مسئولین ستادی و دست اندرکاران برگزاری جشن روز معلم،خدا قوت جمع بسیار صمیمی و جشن بسیار شاد و خوبی بود

فاطمه حسین پور مسئول مرکز خواهران بابل
۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و هفته معلم تقدیر و تشکر از مدیر محترم جناب آقای دکتر آصفی که با همدلی و تلاش خستگی ناپذیر ، مراسم جشن روز معلم ماندگاری را رقم زدند. انشالله شاهد موفقیت روز افزون مجموعه کانون زبان باشیم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...