کسب مقام اول کنکور فرانکوفونی2019 توسط زبان‌آموز تبریزی

کسب مقام اول کنکور فرانکوفونی2019 توسط زبان‌آموز تبریزی
حسین باقری قهوه‌چی، زبان آموز بخش فرانسه مرکز آموزشی شماره 1 تبریز، مقام اول کنکور فرانکوفونی 2019 را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این کنکور توسط سفارت‌های بلژیک، فرانسه و سوئیس برای دانش‌آموزان مدارس ابتدائی و دبیرستان، زبان آموزان موسسات آموزش فرانسه و دانشجویان مراکز آموزش عالی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، باقری از سال 1386 زبان‌آموز بخش انگلیسی کانون زبان بود و بعد از به پایان رساندن مقطع Advanced 3 فراگیری زبان فرانسه را در این آموزشگاه آغاز کرد. وی می‌گوید: در تبریز موسسات زیادی برای آموزش زبان خارجه وجود داشت اما از آن‌جا که برادرم نیز از سال‌های پیش زبان‌آموز کانون زبان بود و در جریان کیفیت و شیوۀ آموزش بسیار خوب در این موسسه بودیم، من هم تحصیل در کانون زبان را آغاز کردم.

باقری ادامه می‌دهد: کیفیت آموزشی بی‌نظیر، اساتید توانمند و همچنین پیوستگی کاملا ملموس بین سطوح از جمله ویژگی‌هایی در کانون زبان ایران است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

وی می‌گوید: قطعا کانون زبان ایران در موفقیتی که در کنکور فرانکوفونی به دست آوردم بسیار موثر بود، من با بهره‌گیری از آموزش‌هایی که در کلاس‌های کانون به دست آورده بودم در این کنکور شرکت کردم، در نگارش متن مربوط به این آزمون آموخته‌های گرامری من برایم بسیار مفید واقع شد و با استفاده از قوه تخیل توانستم متنی بنویسم که مورد توجه داوران قرار بگیرد.

شایان ذکر است، در این دوره کنکور فرانکوفونی حدود صد اثر ادبی و مصور با موضوع « آب، قطره قطره » شرکت کرده بودند.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای این عزیز دارد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۶۴۷
Salva
۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0

احسنت . الحق که همیشه ترک ها حرف اول رو میزنن . موفق باشی


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...