تغییر آدرس مراکز آموزشی «بزرگسالان قم» و «کودک و نوجوان لرستان»

تغییر آدرس مراکز آموزشی «بزرگسالان قم» و «کودک و نوجوان لرستان»
سید مهدی نورموسوی، سرپرست کانون زبان استان قم از تغییر آدرس مرکز آموزشی بزرگسالان این استان به بلوار 45 متری صدوق، کوچه 35، پلاک 6 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: در این مرکز زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه سنی بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20:30 به آدرس ذکر شده مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۹۱۶۹۷۱ و ۳۲۹۰۰۵۶۴ (۰۲۵) تماس حاصل نمایند.

 همچنین مسلم قبادیان، سرپرست کانون زبان استان لرستان از تغییر آدرس مرکز کودک و نوجوان به آدرس خیابان جهاد، روبروی مدرسه جهاد، نرسیده به میدان ناصر خسرو خبر داد.

وی گفت: در این مرکز زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران) گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود و علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت14:30 تا 20 و پنج شنبه‌ها از ساعت 8 تا 15:30 با شماره تلفن‌های 33211634 و 33212142 (۰۶۶) تماس حاصل نمایند.

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۲,۴۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...