فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران برگزار می‌کند:
کارگاه قصه‌نویسی «یکی بود، یکی نبود»

فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران برگزار می‌کند:</br>کارگاه قصه‌نویسی «یکی بود، یکی نبود»
فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران، همزمان با فصل تابستان کارگاه‌ قصه‌نویسی «یکی بود، یکی نبود» را در مردادماه 1398برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، با فرارسیدن فصل تابستان و به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه نویسی و قصه گویی، نخستین دورۀ این کارگاه برای گروه سنی ۷تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، از جمله سرفصل‌های این کارگاه، آشنایی با مبانی و مقدمات، عناصر داستان، معرفی ژانرها، نویسندگی خلاق و.... خواهد بود. همچنین در کنار این دوره، جلسات قصه‌خوانی و آموزش قصه‌گویی نیز با حضور جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، این جلسات از نیمۀ مرداد ماه در فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران برپا خواهد شد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می توانند به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش خیابان غفاری، فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران مراجعه و یا با شماره تلفن 88492240 تماس حاصل نمایند.

۷ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۸۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...