برگزاری همایش دوره‌ای مدرسان و مسئولان مراکز آموزشی آمل

برگزاری همایش دوره‌ای مدرسان و مسئولان مراکز آموزشی آمل
همایش دوره ای مدرسان و مسئولان مراکز آموزشی شهرستان آمل با حضور سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این همایش آصفی پیرامون جذب مدرسان جدید و برطرف نمودن مشکل کمبود مدرس در استان، نوسازی تجهیزات مراکز، رتبه‌بندی و تاثیر کیفیت کار مدرس بر حقوق و مزایای وی، تاثیرات مرتبط با افزایش زبان آموز، حذف آزمون کتبی در جهت کاهش استرس زبان‌آموزان، دو توانه شدن مدرسان و ... نکاتی را مطرح نمود.

وی در ادامه بر الگوپذیری مستقیم زبان‌آموزان از مدرسان و تلاش مدرسان برای انتقال نکات مثبت به زبان‌آموزان مانند فرهنگ سپاسگزاری تاکید کرد و داشتن مطالعات روانشناسی را در جهت ایجاد محیط مطلوب و همچنین جذب زبان‌آموز تاثیرگذار دانست.

در این همایش همچنین مدرسان و مسئولان به موضوعاتی از قبیل ارائۀ چارچوب در جلسات ملاقات با والدین، رعایت سرفصل‌های درسی، پیگیری وضعیت زبان‌آموزان ضعیف و اطلاع رسانی به خانوادۀ آنان، ارائۀ راهکارهای خلاقانه در تدریس، حضور مستمر کارشناس بازدید در مراکز، برگزاری دوره‌های توجیهی ضمن خدمت برای مدرسان، فعال کردن کلاس‌های غیرانگلیسی و... پرداختند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر آمل دارای 3 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۵۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...