انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
  دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه مهدیه علیمردانی را به عنوان سرپرست مرکز آموزشی مشکوه (تهران) و سعید اسدسنگابی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی شیراز- مدرس منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این احکام آمده است: "امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهمی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید."



۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۳,۴۲۶
علی اصغر برزگر
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
5

جناب آقای سعید اسدسنگابی انتصاب شایسته شما را به عنوان مسئول مرکز آموزشی مدرس تبریک گفته و از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.

زهره ریاضی راد
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
5

جناب آقای سنگابی گرامی انتصاب به جا و شایسته جنابعالی بعنوان مسئول مرکز مدرس که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ بر جسته شمادر صحنه‌های‌ خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

همکار شیراز
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0

جناب آقای سعید اسد سنگابی انتصاب شایسته ی شما به عنوان مسوول بزرگترین مرکز آموزشی استان فارس، نشان از توانایی های ارزشمند حرفه ای و اخلاقی شما دارد. زحمات شما در کانون زبان فارس فراموش ناشدنی است. باآرزوهای خوب

فائزه پروازدوانی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0

جناب آقای سعید اسدسنگابی انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت مسئول مرکز آموزش مدرس شیراز تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون جنابعالی را ازخداوندمتعال خواستاریم.

علیرضا دوستیار تبریزی - از تبریز
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0

جناب آقای سعید اسدسنگابی انتصاب شایسته شما را به عنوان مسئول مرکز آموزشی مدرس تبریک گفته و از در گاه ایزد منان موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم.- برادرشما دوستیار تبریزی .

علیمردانی
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

بسیار از مهر شما استاد بزرگ سپاسگزارم.


سعید شهاب
۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0

جناب آقای سنگابی دوست گرامی انتصاب به جا و شایسته جنابعالی بعنوان مسئول مرکز مدرس که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ بر جسته شمادر صحنه‌های‌ خدمت صادقانه است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

بهادری شعبه بوشهر
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0

باسلام .جناب آقای اسد سنگابی این انتصاب را به شما تبریک عرض می کنم انشالله دراین راه موفق وپیروز باشید.

نیک خلق
۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0

سرکار خانم علیمردانی عزیز، تبریک من رو پذیرا باشید. برای شما آرزوی موفقیت می کنم. شما شایسته بهترین ها هستید.

عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سرکار خانم علیمردانی انتصاب بحق و شایسته‌ شما را بعنوان سرپرست کانون زبان ایران (شعبه مشکات) تبریک و تهنیت عرض مینمایم. از خداوند متعال استعانت و یاری برای شما جهت انجام صحیح این ماموریت خطیر که همانا تربیت نسل آینده این مرزو بوم است، خواستارم. انشاالله خداوند یار و یاورتان باشد و منتظر شنیدن موفقیت روزافزون شما هستم که این ارتقا الحق و الانصاف شایسته معلمی دلسوز و دغدغه مندی چون شما است. با عرض ادب و احترام امیررضا حسن‌پور

همکار شیراز
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سرکار خانم علیمردانی انتخاب شایسته شما را تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...