برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در مرکز آموزشی لنگرود

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در مرکز آموزشی لنگرود
جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی لنگرود با حضور خدیجه تقی پور، مدیر کانون زبان استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم تقی‌پور ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت فراگیری زبان دوم، به راه اندازی بخش کودکان در مرکز لنگرود اشاره کرد و از علاقه‌مندان گروه سنی کودک برای شرکت در این کلاس‌ها دعوت به عمل آورد.

در ادامه هومن علی‌اکبریان، مسئول مرکز آموزشی نیز ضمن تبریک به زبان آموزان فارغ‌التحصیل پیرامون اقدامات صورت گرفته در مرکز لنگرود توضیحاتی را ارائه کرد.

اجرای موسیقی، سرود، نمایش، شاهنامه‌خوانی، مسابقه و... از بخش‌های این مراسم بود. همچنین به رسم یابود به زبان‌آموزان فارغ‌التحصیل لوح و هدیه‌ای اهدا شد.

گفتنی است، مرکز آموزشی لنگرود در خیابان شریعتی، خیابان نواب صفوی، پلاک 30 واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20 با شماره تلفن ۴۲۵۵۱۳۱۶ (۰۱۳) تماس حاصل نمایند.
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۹۰۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...