مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه نوجوانان کانون زبان اصفهان

مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه نوجوانان کانون زبان اصفهان
مراسم فارغ‌التحصیلی زبان آموزان گروه سنی نوجوانان مراکز آموزشی برج و بلوار کشاورز اصفهان با حضور مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان و مریم صفاتاج و آذر کیایی، مسئولان مراکز و سمیرا ملانوروزی و مریم رئیسی مدرسان سطوح Reach 4 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مرکز آموزشی برج در خیابان شیخ صدوق جنوبی، رو به‌روی برج مرداویج، جنب داروخانه بقراط واقع شده است و علاقه‌مندان (خواهر و برادر) کودک و نوجوان 8 تا 14 سال جهت ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 14 تا 19 با شماره تلفن‌ ۳۶۶۸۹۷۹۶ (۰۳۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی بلوار کشاورز در بلوار کشاورز، نرسیده به سه راه سیمین، کوچه 93 (کوچه بوستان)، محل سابق اداره ثبت اسناد قرار دارد و علاقه‌مندان (خواهر و برادر) گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال علاقه مند به ثبت‌نام در این مرکز نیز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 14 تا 19 با شماره تلفن ۳۷۷۵۲۵۹۱(۰۳۱) تماس حاصل نمایند. در این مرکز زبان‌های غیرانگلیسی آلمانی و فرانسه نیز آموزش داده می‌شود.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 16 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد. 
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۲,۴۲۵
پرهام خردپژوه
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
5

بسیار عالی ...


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...