سامانۀ وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران آغاز به کار کرد

سامانۀ وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران آغاز به کار کرد
سامانۀ وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران به همت معاونت آموزشی این مجموعه و همراهی سایر بخش‌ها فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این سامانه که قرار است به موضوعات و نیازهای آموزشی روز جامعه بپردازد وبینارهایی با عناوین متنوع و کاملا کاربردی به 10 زبان فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی ارائه خواهد شد.
به گفته مصطفی میرزایی، معاون آموزشی کانون زبان ایران، مخاطبان این عناوین گروه‌های مختلفی نظیر زبان‌آموزان کودک و نوجوان و والدین آن‌ها، زبان‌آموزان بزرگسال، اساتید، مدرسان زبان، مربیان و کارشناسان زبان، مدیران و موسسان آموزشگاه‌های زبان و محققان حوزه‌های زبانی می باشند.
میرزایی ضمن قدردانی از دکتر یاسرزنگنه، مدیر آموزش کانون زبان ایران و مسئولین بخش‌های غیرانگلیسی که سهم بسزایی در ایجاد این ظرفیت جدید در کانون داشته‌اند، در خصوص موضوعات وبینارها چنین می‌گوید: «میتوانیم اینطور تصور کنیم که این موضوعات طیف وسیعی از مباحث تخصصی و عمومی در حوزه‌های آموزش زبان، ترجمه، زبان شناسی، ادبیات، علوم تربیتی و روانشناسی آموزش، جامعه‌شناسی زبان، مدیریت آموزشی، فناوری‌های آموزشی و سایر مسایل بینارشته‌ای که با زبان ارتباط دارد را شامل می شود.»
معاون آموزشی کانون زبان ایران در پایان با اشاره به تلاش‌های بی وقفۀ تمامی همکاران کانون ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال نتیجۀ این تلاش‌ها ورود به عرصه‌های جدیدی باشد که کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه صرف به یک مجموعۀ علمی- آموزشی-تحقیقاتی اندیشه ورز و صاحب سبک تبدیل کند.
به عقیده وی درصورتی‌که این مهم تحقق یابد کانون زبان ایران خواهد توانست ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی مناسبی را برای متخصصان حوزه‌های مرتبط با مسایل زبانی فراهم آورد.
شایان ذکر است که سامانۀ وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران هم اکنون به آدرس webinar.ili.ir در دسترس علاقه‌مندان است و ایشان می‌توانند با مشاهدۀ وبینارهای موجود جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.
در آیندۀ نزدیک امکان درخواست مدرک حضور در وبینار نیز در سامانه اضافه خواهد شد.

۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۲
تعداد بازدید : ۶,۳۳۷
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...