تفاهم نامه همکاری میان کانون زبان و دانشکدۀ تجارت و مالیه دانشگاه تهران منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان کانون زبان و دانشکدۀ تجارت و مالیه دانشگاه تهران منعقد شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و دکتر هاشم آقازاده، رییس دانشکدۀ تجارت و مالیه دانشگاه تهران تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه ذوالفقاری ضمن ابراز امیدواری در خصوص توسعۀ این قبیل فعالیت‌ها عنوان کرد: کانون زبان ایران در اولین گام فعالیت‌های دانشگاهی با امضای تفاهم‌نامه با دانشکدۀ تجارت و مالیه دانشگاه تهران، وارد مرحلۀ جدیدی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود خواهد شد.

1

وی در ادامه با معرفی مختصری از فعالیت‌های کانون زبان ایران به قدمت، تعداد مراکز آموزشی، تعداد زبان‌آموزان، تعداد زبان‌هایی که در این مجموعه آموزش داده می‌شود و آموزش‌ها و همکاری‌های بین‌المللی کانون زبان ایران اشاره کرد.

1 ایشان اظهار داشت: ما در کانون زبان ایران گسترۀ وسیعی از مخاطبان را تحت پوشش داریم و برای همکاری و تعامل با دانشگاه تهران در خصوص دوره‌هایی که توافق کرده‌ایم در حوزه‌های تجارت، مباحث مالی، بیمه‌ای و همۀ موضوعاتی که برای شما اولویت دارد، آمادگی داریم و می‌توانیم این دوره‌ها را عرضه نماییم. یکی از مهمترین ماموریت‌های ما توسعۀ همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها است.
برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی، تولید محتوا و متون دانشگاهی برای دوره‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی عمومی و تخصصی و برگزاری دوره به زبان‌های غیر انگلیسی از دیگر زمینه‌هایی بود که در خصوص آن‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

1 ذوالفقاری خاطر نشان کرد: ما این اراده را داریم تا کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه زبان صرف به یک مجموعۀ آموزشی -پژوهشی مهم در کشور که تولید علم می‌کند و مرجعیت علمی در حوزۀ دانش‌های زبانی دارد، تبدیل کنیم.
در ادامه این نشست، دکتر آقازاده ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد: گستره و قدمت فعالیت‌های کانون زبان ایران جای تبریک دارد و ما از امروز به بعد هر دو مجموعه را یکی می‌دانیم.
وی سپس به دوره‌های متعددی که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود اشاره و ابراز تمایل کرد تا با همکاری کانون زبان ایران این دوره‌ها در عرصۀ بین‌الملل نیز برگزار شود.

1 رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران ادامه داد: این دانشکده به همت همکاران عزیزم گام‌های بزرگی برداشته است و افکار بلندی دارد. ماموریت شکل‌گیری این دانشکده این بوده که یک دانشکده تقاضا محور که به صنعت و اجرا بسیار نزدیک است، باشد و مجموعه آموزش‌هایی که در این دانشکده وجود دارد می‌تواند از زاویۀ آموزش زبان نیز مورد توجه شما قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص دوره‌هایی که در حوزۀ تجارت در این دانشکده طراحی شده است توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: در همۀ این دوره‌ها موضوع آموزش زبان نیز دیده شده است. اولویت زبانی ما زبان‌های طرف تجاری ایران است و معتقدیم که این اقدام مهم کمک بسیاری به توسعۀ کشور می‌نماید.

1 برگزاری دوره‌ها به دو صورت‌ حضوری و آنلاین از دیگر موضوعاتی بود که آقازاده به آن‌ها پرداخت.
وی در بخش پایانی سخنانش گفت: این اقدام خیر و برکت‌های زیادی برای دو مجموعه و مملکت در پی خواهد داشت و هدف ما این است که عواید آن به روند توسعۀ کشور بازگردد و انشاالله از این مسیر بتوانیم گامی بزرگ در توسعۀ تجارت و امور مالی و بانکی کشور برداریم.
گفتنی است، در پایان این نشست تفاهم‌نامۀ همکاری میان دو مجموعۀ کانون زبان ایران و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به امضای طرفین رسید.

1

1

1

1

1

1

 

۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۷۴۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...