جلسۀ شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور سرپرست کانون زبان استان برگزار شد

جلسۀ شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور سرپرست کانون زبان استان برگزار شد
مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان اصفهان طی دعوت دبیر شورای آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش این استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، محمد علی احمدی، فرماندار استان، مجید نادرالصلی، نمایندۀ شورای شهر استان، رؤسای نواحی آموزش و پرورش، رؤسای مراکز علوم پزشکی و بهداشت و رؤسای ستاد اقامه نماز و اداره اوقاف در این جلسه حضور داشتند.
در این نشست که به منظور تحقق مشارکت و نظارت در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از منابع و امکانات جهت تأسیس، توسعه و تجهیز ‌فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش استان برگزار شد، سرپرست کانون زبان استان اصفهان ضمن معرفی سابقۀ درخشان کانون زبان ایران طی صد سال گذشته، اقدامات انجام شده در کانون زبان این استان در راستای تعالی آموزش و پرورش در سطح استان را تشریح کرد.

1 در ادامه اعضای شرکت کننده برای همکاری همه جانبه با کانون زبان ضمن به کارگیری بضاعت مجموعه‌های تحت سرپرستی خود اعلام آمادگی کردند.
همچنین با تاکید فرماندار استان بر موضوع حمایت از مجموعۀ کانون زبان ایران، سایر سازمان‌های حاضر در این جلس نیز اذعان نمودند که از هیچ کمکی در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های کانون زبان فروگذار نخواهند بود.
محمد علی احمدی خطاب به سرپرست کانون زبان استان خاطر نشان کرد که چنان چه در تعامل سازمان‌های استان با کانون زبان هر مسئله‌ای وجود داشته باشد نتیجه همکاری یا عدم همکاری سازمان مربوطه به ایشان گزارش شود و بر همکاری همه جانبۀ تمام سازمان‌های استان با کانون زبان تاکید نمود.

1


۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۵۱
تعداد بازدید : ۷۶۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...