سامانۀ آزمون آیلتس (IELTS) کانون زبان ایران آغاز به کار کرد

سامانۀ آزمون آیلتس (IELTS) کانون زبان ایران آغاز به کار کرد
سامانۀ آزمون آیلتس (IELTS) کانون زبان ایران در راستای تنوع بخشی به خدمات آموزشی و به همت معاونت آموزشی و واحد فناوری اطلاعات این مجموعه شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این سامانه با هدف ایجاد بستر لازم جهت ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی آیلتس (Mock IELTS)، وبینارهای آموزشی مرتبط با آزمون آیلتس، دوره‌ها و کارگاه‌های آمادگی آیلتس و ارائه مطالب آموزشی طراحی و راه‌اندازی شده است.
دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی کانون زبان ایران، در خصوص اهمیت این سامانه گفت: ورود به عرصۀ آزمون‌سازی از جمله ماموریت‌های مهم ما در کانون زبان ایران به شمار می رود و گام اول در این زمینه برگزاری آزمون‌های بین‌المللی می باشد که خوشبختانه به خوبی طی شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون کانون زبان ایران برگزار کنندۀ آزمون‌های بین‌المللی DELE (اسپانیایی)، DELF/DALF (فرانسوی)، CELI (ایتالیایی) و TORFL (روسی) است. گام دوم ورود فعالانه‌تر به حوزۀ آزمون است که شامل برگزاری آزمون‌های آزمایشی می‌شود که با تلاش‌های همکاران ما در معاونت آموزشی و طی شش ماه گذشته محقق شده است؛ گروه زبان فرانسوی کانون زبان ایران برای اولین بار در دو نوبت اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی DELF/DALF کرده است. میرزایی ادامه داد: همچنین، گروه زبان عربی در حال برنامه‌ریزی به منظور برگزاری آزمون آزمایشی بین‌المللی APT (Arabic Proficiency Test) می‌باشد. در همین راستا و به دلیل نیاز جامعه، از چند ماه قبل بر آن شدیم تا زیر ساخت لازم (شامل تهیه سوالات اصلی از مرجع بین المللی، طراحی و راه اندازی سامانه آزمون، جذب و تربیت ممتحنین متخصص آیلتس، ایجاد شیوه نامه‌ها و مستندات مربوطه و تجهیز مرکز آزمون جهت برگزاری آزمون‌های آزمایشی آیلتس را فراهم آوریم. این مهم با تلاش‌های بی وقفه همکاران ما در معاونت آموزشی و سایر بخش‌ها محقق شده است و به زودی شاهد برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس در شهر تهران و سپس در سایر استان‌ها خواهیم بود. امیدواریم با عنایات خداوند متعال کانون زبان ایران در چشم انداز پنج ساله به سازمانی پیشرو در حوزۀ آزمون سازی (با اهداف عمومی و تخصصی) مبدل شود
گفتنی است اولین آزمون‌های آزمایشی آیلتس تحصیلی و عمومیAcademic & General Training کانون زبان ایران در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. متقاضیان این آزمون‌ها می‌توانند نتایج خود را به صورت عادی (فقط کارنامه آزمون) یا تحلیلی (کارنامه آزمون به همراه بازخورد و توضیحات) از کانون زبان ایران دریافت کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سامانه ielts.ili.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۳۲۱۱۲۷ تماس بگیرید.

1

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰
تعداد بازدید : ۴,۲۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...