برای اولین بار در سراسر کشور و فقط در کانون زبان ایران

آزمون آزمایشی APT (Arabic Proficiency Test) برگزار می‌شود

آزمون آزمایشی APT (Arabic Proficiency Test) برگزار می‌شود
برای اولین بار در سراسر کشور و فقط در کانون زبان ایران، آزمون آزمایشی APT (Arabic Proficiency Test) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی جهت ارزیابی سطح توانایی زبان‌آموزان در زبان عربی است که در صدها مرکز دارای مجوز برگزاری در دنیا برگزار می‏شود.
دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش و مسئول بخش عربی کانون زبان ایران در خصوص این آزمون عنوان کرد: این آزمون یک امتحان سنجش مهارت متقاضیان در زبان عربی است. آزمون بسندگی زبان عربی در چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن برگزار خواهد شد. سؤالات علاوه بر اهداف خاص زبانی بر اساس موضوعاتی هستند که در زندگی روزمره در واقعیت اتفاق می‌افتد. این آزمون توانایی زبانی متقاضی را در سطوح مختلف بر اساس استانداردهای مشخص علمی می‌سنجد.
زنگنه ادامه داد: این آزمون شامل امتحان چهارگزینه‌ای و تشریحی است که مهارت‌های درک مطلب، قواعد و دستور زبان، نوشتن، مکالمه و شنیداری را مورد سنجش قرار می‌دهد.
وی پیرامون اهمیت مدرک این آزمون گفت: مدرک آزمون اصلی APT دارای ارزش بین‏‌المللی و مورد تأیید مؤسسه بین‌المللی (Association of Language Testers in Europe) ALTE است. متقاضیان پس از قبولی در آزمون اصلی، مدرک مشترک که لوگوی کانون زبان ایران و مؤسسه بین المللی آکدم و مؤسسه بین المللی(ALTE) بر روی آن درج شده است را دریافت خواهند کرد.
ایشان خاطر نشان کرد: لینک ثبت‌نام این آزمون در آدرس register.ili.ir در بخش آزمون‌ها است و علاقه‌مندان و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ آزمون می‌توانند با شمارۀ بخش عربی کانون زبان ایران 88492242-021 تماس حاصل نمایند.

1


۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۶۱۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...