مدیران و سرپرستان جدید استانی کانون زبان ایران منصوب شدند

مدیران و سرپرستان جدید استانی کانون زبان ایران منصوب شدند
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه مدیران کانون زبان ایران در استان‌های کرمانشاه و خراسان رضوی و سرپرست کانون زبان ایران در استان قم را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، محمد حسن پاک گهر به عنوان مدیر کانون زبان استان کرمانشاه، محمد عامل پارسا، به عنوان مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی و مسلم محمدی به عنوان سرپرست کانون زبان استان قم منصوب شده‌اند.
در بخشی از این احکام آمده است: «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»
در بخشی دیگر آمده است: «از آن جا که آن استان ماوای فرصت‌های توسعه برای کانون زبان ایران است امیدوارم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقا کانون زبان ایران سربلند و پیروز باشید.»
گفتنی مدیران جدید کانون زبان استان‌های کرمانشاه و خراسان رضوی پیش از این به عنوان سرپرست در این استان‌ها مشغول به فعالیت بودند و سرپرست جدید کانون زبان استان قم نیز مشاور حقوقی کانون زبان ایران بود.

مدیران و سرپرستان جدید استانی کانون زبان ایران منصوب شدند

مدیران و سرپرستان جدید استانی کانون زبان ایران منصوب شدند

 


۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۱۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...