در سفر استانی رییس کانون زبان به البرز مطرح شد:

همکاری چهار ارگان اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان استان، کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران

همکاری چهار ارگان اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان استان، کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به همراه قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان البرز با دکتر سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دکتر سعید احدزاده، رییس دانشگاه فرهنگیان استان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این نشست قاسمی، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، از این ماه به عنوان نو شدن سال یاد کرده و این جریان را گامی برای نو شدن افکار و رفتار حتی در حوزه مدیریت دانست.
وی در ادامه آمادگی اداره آموزش و پرورش استان البرز را در جهت هرگونه همکاری با کانون زبان ایران اعلام و از این نشست به عنوان شروع همکاری این چهار ارگان یاد کرد.
در ادامه رییس کانون زبان، عشق به خدمت را از صفات معلمی دانست و عنوان کرد: باور داریم اگر همه دست به دست هم دهیم و با تمام وجود تلاش کنیم می‌توانیم در جهت توانمند سازی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت و پتانسیل بالای کانون زبان ایران در عرصه  آموزش زبان‌های خارجی استفاده نماییم.

نشست البرز 2

وی در ادامه به ارائه راهکارها و ایده‌هایی در این زمینه پرداخت و قرار بر این شد که دوره‌های توانمند سازی برای معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توسط کانون زبان ایران برگزار شود.
در پایان این نشست مقرر شد همهٔ موارد پس از بررسی تخصصی، مدل سازی شود و در نهایت در قالب تفاهم نامه چهار جانبه اجرا گردد تا از این طریق گامی بزرگ در جهت تحقق و عمل به شعار "ایران برای کانون و کانون برای ایران" برداشته شود و خدمتی ارزنده به فرزندان این مرزو بوم و مدرسان مخلص آموزش و پرورش صورت پذیرد.
در این نشست که در روز سه شنبه، ۱۸ مردادماه برگزار شد، امیر محمد نژاد، معاون آموزشی، محمد صفری، مدیر حراست کانون زبان و محسن فیض الهی، مدیر کانون زبان استان البرز نیز حضور داشتند.

نشست البرز 3

۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۵۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...