سرپرست جدید کانون زبان استان کرمان منصوب شد

سرپرست جدید کانون زبان استان کرمان منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی محمد حسن رزمی را به عنوان سرپرست جدید کانون زبان استان کرمان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسمی که به این منظور برگزار شد دکتر کیانی برنامه‌ها و اولویت‌های پیش رو و همچنین چالش‌های جدی که که کانون زبان با آن‌ها روبرو بوده است را تبیین کرد.

وی ضمن بررسی جایگاه کانون زبان کرمان در کل کشور از لحاظ آماری، خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که خدمات کانون در سبد خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است، باید به سمت همکاری مداوم و تنگاتنگ با مدارس آموزش و پرورش و همچنین استفاده از منابع کانون پرورشی فکری در استان‌ها حرکت کنیم.

معارفه کرمان

 وضعیت ساختمان‌های کانون زبان و لزوم توجه مدیران به این مهم که وضعیت کلاس‌ها و مراکز باید در شآن زبان‌آموزان باشد، از دیگر نکاتی بود که کیانی بر آن‌ تاکید کرد.

رییس کانون زبان ایران افزود: برون کانونی از دیگر موضوعات مهم در توسعه بازار است، در این راستا در سفر به کرمان چندین قرارداد با اداره کل فنی وحرفه‌ای و آموزش و پرورش منعقد شد.

کیانی در بخش دیگری از سخنان خود بر به روزرسانی شیوه‌های آموزشی و کتب و همچنین تولید محتوا اشاره کرد.

معارفه کرمان 3

 وی ارزیابی مدرسان خصوصا در بخش آموزش آنلاین را بسیار مهم عنوان کرد وگفت: مسلما اساتید کانون زبان پایه‌های اصلی این مجموعه با سابقه هستند و باید به خواسته‌های آن‌ها توجه خاصی داشت. همچنین آموزش مدرسان و کارکنان باید به صورت روان و مداوم ادامه پیدا کند تا بتوانیم با خدمات ارزشمند، به کمک نیروهای انسانی توانمند، به همۀ دنیا شناخته شویم.

رییس کانون زبان در ادامه وضعیت مراکز استان را مورد ارزیابی قرار داد و با توجه به تراکم جمعیتی شهرستان‌ها راهکارهایی را برای رسیدن به اهداف مشخص ارائه کرد.

کیانی در ادامه با اهدا حکم محمد حسن رزمی به عنوان سرپرست جدید استان کرمان از زحمات و تلاش‌های دکتر علی غلامعلی‌پور، سرپرست پیشین استان قدردانی کرد.

معارفه کرمان 5

در بخشی از این حکم آمده است، «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، بر اساس شرح وظایف پیوست و با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان، مخاطبان و...، توسعه کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید.»

۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۲۳
تعداد بازدید : ۲,۱۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...