کانون زبان ایران برگزار می‌کند

آموزش گویش عراقی ویژه زائران اربعین

آموزش گویش عراقی ویژه زائران اربعین
دپارتمان عربی کانون زبان ایران دوره فشرده آموزش گویش عراقی را جهت ارائه به زائرین محترم اربعین حسینی برگزار می‌نماید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دوره فشرده آموزش گویش عراقی با رویکرد توانمند سازی زائرین اربعین در ایجاد ارتباط زبانی مناسب و آشنایی با این گویش برگزار خواهد شد. یاسر زنگنه مدیر بخش آموزش و مسئول دپارتمان عربی کانون در این باره گفت: این دوره برای کلیه زائرین بزرگسال تهیه و تنظیم شده است. این دوره طی ۱۰ جلسه فشرده به صورت آنلاین از ۱۰ تا ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد گردید. وی همچنین اضافه کرد که دوره گویش عراقی در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت فشرده (دوجلسه در یک روز) برگزار خواهد شد.این دوره دارای کتاب و فایلهای شنیداری می باشد که در این کتاب، اصطلاحات و مکالمه های کاربردی و ساختارهای جمله سازی به همراه تمرینات مفید بکار رفته است.
شایان ذکر است که زائرین محترم از اول تا ۹ شهریور مهلت ثبت نام در این دوره را خواهند داشت. و شهریه این دوره ویژه ۵۲۰ هزار تومان خواهد بود. متقاضیان محترم می توانند در صورت نیاز با دپارتمان عربی با شماره  ۸۸۴۹۲۲۴۲-۰۲۱ تماس بگیرند و جهت ثبت نام به نشانی زیر مراجعه فرمایند:
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۳
تعداد بازدید : ۱۴,۷۴۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...