در سی و ششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مطرح شد

کانون زبان ایران به لحاظ کیفیت آموزش و همچنین سلامت محتوا و مدرس، امن ترین فضاست

کانون زبان ایران  به لحاظ کیفیت آموزش و همچنین سلامت محتوا و مدرس، امن ترین فضاست
در آستانه هفته دولت ،سی و ششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش از روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران و با سخنرانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش آغاز شد و در روز دوشنبه ۳۱ مرداد به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در آستانه هفته دولت، سی و ششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش از روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران و با سخنرانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش آغاز شد و در روز دوشنبه ۳۱ مرداد به کار خود پایان داد. دکتر  حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه جمعی از مدیران کانون با هدف گسترش ارتباط و هم افزایی در حوزه آموزش و لزوم پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در این اجلاس شرکت داشتند.

 

N01-ejlas1

مدیر عامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کمیسیون مربوطه به عنوان سخنران، دیدگاه های خود را بیان کرد.
در بخشی از سخنرانی، ایشان درباره کانون زبان ایران، بیان داشتند که در آشفته بازار کلاسهای زبان، کانون زبان ایران هم به لحاظ کیفیت آموزش و هم به لحاظ سلامت محتوا و مدرس با وجود همه اشکالاتی که در برنامه تحولی کانون درصدد رفع آن هستیم، امن ترین فضاست.

 

N01-ejsas3

در بخش دیگری از صحبت‌ها خطاب به روسای آموزش و پروش بیان کردند، فضای فیزیکی،کلاس و ساختمان از شما، مدرس متخصص، امین و کتاب درسی از ما، کانون حتی می تواند در حوزه زبان آموزی  کمک کار دانشگاه فرهنگیان نیز باشد.  ایجاد فرصت مؤثر برای اجرایی نمودن گسترش زبان‌های غیر انگلیسی در مدارس یکی دیگر از کارهایی است که می توان انجام داد.
در این اجلاس علاوه بر اعضای شورای معاونان و مدیران کل حوزه ستادی وزارت ، مدیران و روسای آموزش‌ و پرورش، مدیران کل سازمان نوسازی مدارس، مدیران مجموعه دانشگاه فرهنگیان و ... حضور داشتند.

 

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۷:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۶۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...