مدیر کانون زبان استان اردبیل با خانوادۀ شهیدان خدایی و فرهادی دیدار کرد

مدیر کانون زبان استان اردبیل با خانوادۀ شهیدان خدایی و فرهادی دیدار کرد
فرزاد فولادنژاد، مدیر کانون زبان استان اردبیل به همراه ملیحه ملک زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان با حضور در منزل شهیدان هاشم خدایی و شمس‌الدین فرهادی با خانواده این شهدای بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این دیدار ملک‌زاده فرد یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و با آرزوی صبرو بردباری، ملاقات با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای عرض ارادت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان عنوان کرد .

وی حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: سند عزت و سربلندی کشور با شهادت و ایثارگری‌های فرزندان مومن و با اخلاص کشور امضا شده است و امروز وظیفه ماست که با عمل به مسئولیت‌های خود، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران قدر بایستیم .

گفتنی است، در پایان هریک از این دیدارها که با همراهی جمعی از کارکنان کانون استان انجام گرفت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی سرپرست کانون استان به خانواده معظم این شهیدان تقدیم شد .

استان اردبیل

استان اردبیل

استان اردبیل

استان اردبیل

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۸۴۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...