از مدرس رزمنده و آزاده استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

از مدرس رزمنده و آزاده استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
طی مراسمی از دکتر احد حمیدی، مدرس بخش فرانسه کانون زبان استان آذربایجان شرقی و از ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این مراسم بهرام عبداله‌زاده، مدیر کانون زبان استان اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراث گران بها و الگوی بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و تقدیر و تجلیل از این عزیزان افتخار بزرگی است.

وی افزود: یادآوری جان فشانی و سلحشوری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود و استقلال امروز کشور حاصل مجاهدت، ایثار و فداکاری رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.

استان آذربایجان شرقی

 در ادامه دکتر احد حمیدی ضمن بیان برخی خاطرات از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های همرزمانشان در دوران دفاع مقدس و اسارت، از مجموعه کانون زبان ایران برای برگزاری چنین مراسمی که همواره روحیه ایثارگری و فداکاری را زنده نگاه خواهد داشت، قدردانی کرد.

در بخش پایانی این مراسم عبداله‌زاده با تقدیم گل و هدیه‌ای از طرف کانون زبان ایران از سوابق ارزنده حمیدی به عنوان یک ایثارگر و استاد نمونه در استان تجلیل و قدردانی نمود.  
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...