شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» با ده زبان

پوستر کانون زبان ایران به مناسبت هفته ملی کودک منتشر شد

پوستر کانون زبان ایران به مناسبت هفته ملی کودک منتشر شد
پوستر هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، شعار هفته ملی کودک، همانند سال گذشته «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در نظر گرفته شده است.

در طراحی پوستر سعی شده است علاوه بر استفاده از رنگ‌های شاد، مأموریت کانون زبان ایران در آموزش ۹ زبان خارجه و همچنین آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان مورد توجه قرار گیرد. به همین منظور، شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی و چینی در پوستر به کار گرفته شده است.

ایده اصلی پوستر معرفی رسالت کانون زبان در آموزش زبان خارجه به کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از طریق گسترش آموزش زبان می‌باشد.

گفتنی است برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهرماه، در استان تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت کانون زبان ایران برگزار می‌شود.

۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۸۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...