به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

سخنرانی رئیس کانون زبان در شانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی

انگلیسی
رئیس کانون زبان یکی از سخنرانان شانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، در شانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، سخنرانی کرد.

رئیس کانون زبان که به همراه تربتی نژاد، معاون آموزشی و سهرابی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان در این نشست حضور داشت، هدف اصلی این کنفرانس را انتقال تجربیات نظارت و ارزیابی در صنعت آموزش غیررسمی و به طور خاص در آموزش زبان کشور عنوان کرد.

دکتر کیانی 3  

کیانی به بررسی صنعت گسترده آموزش زبان و نقش نهادهای ناظر این صنعت پرداخت و به برخی مسائل فنّی این حوزه، از جمله نظارت کیفی اشاره کرد. وی همچنین به تأسیس حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در کانون زبان اشاره کرد و نشست مشترک سال قبل با دانشگاهیان را گامی بسیار مهم برای رسیدن به عناوین پژوهشی و تدوین آئین‌نامه پژوهش کاربردی توصیف و ابراز امیدواری کرد که جامعه دانشگاهی بتوانند نقش پیشرانی در صنعت آموزش زبان ایفا کنند.

گفتنی است شانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۷۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...