آخرین وضعیت کانون زبان شهر خوی

پس از زلزله
آخرین وضعیت کانون زبان شهر خوی
کلاس‌های کانون زبان شهر خوی با وجود تبعات روحی و روانی‌ای که وقوع زلزله به مردم شهر تحمیل کرده‌، برقرار است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، کیوان بخشی‌پور، سرپرست این بخش، طی تماس‌های تلفنیِ جداگانه با زهرا آب سوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان استان آذربایجان غربی و هدایت حلّاج دهقانی مسئول مرکز خوی آخرین وضعیت کلاس‌های کانون زبان را جویا شد.

خوی 3
زهرا آب سوران گفت: از اولین ساعات پس از زلزله در این شهر حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته است. او اشاره کرد علاوه بر خسارت‌هایی که خرابی ساختمان‌ها داشته است، پیامدهای روحی و روانیِ ناشی از زلزله نیز به مردم خوی خسارت وارد کرده است؛ لذا سعی شده تا با شناساییِ منابع موجود و استفاده از ظرفیت منابع محلّی، با استفاده از تدابیر مناسب، حمایت‌های روانی و اجتماعی برای سازگاری جامعه مخاطبان کانون زبان ایران انجام شود.
هدایت حلّاج دهقانی، مسئول مرکز خوی با اشاره به برخط شدن موقّت کلاس‌های حضوری برای تسهیل در روند آموزش و گذار از شرایط موجود، گوش‌دادن فعّال به خواسته‌های مراجعین و احترام به احساسات افراد همگام با خدمات روزمرّه کانون زبان را به‌عنوان یکی از اقدامات مدیریت بحران و کاهش اثرات و عواقب زلزله ذکر کرد.

خوی 2

گفتنی است، در کانون زبان آذربایجان غربی، آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و ترکی استانبولی به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.


۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۹۴۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...