پخش زنده‌ی مراسم «جشن تقدیر از مدرسان سرآمد» در پیام‌رسان شاد

پخش زنده‌ی مراسم «جشن تقدیر از مدرسان سرآمد» در پیام‌رسان شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، کیوان بخشی‌پور از پخش زنده‌ی مراسم «جشن تقدیر از مدرسان سرآمد» در پیام‌رسان شاد خبر داد.

او گفت: شبکه ارتباطی کانون زبان در پیام‌رسان شاد در حدود ده‌هزار نفر عضو دارد و قرار است مراسم جشن تقدیر از مدرسان که به مناسبت هفته‌ی معلم و دهه‌ی سرآمدی آموزش برگزار می‌شود از طریق پیام‌رسان شاد به‌صورت زنده پخش شود.

وی افزود: زبان‌آموزان و مخاطبان کانون زبان ایران می‌توانند از طریق عضویت در شبکه ارتباطی کانون زبان در پیام‌رسان شاد به آدرس https://shad.ir/ili_news پخش زنده‌ی مراسم را مشاهده کنند.

آقای بخشی پور

علاوه بر این، برای مدرسان و کارکنان سراسر کشور نیز لینک Skyroom از طریق اتوماسیون اداری ارسال می‌شود تا مدرسان و کارکنان کانون زبان در اقصی‌نقاط کشور به‌صورت مجازی در این مراسم حاضر شوند.

گفتنی است، دهه سرآمدی آموزش از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت در کانون زبان تعریف شده است و در روز ۱۷ اردیبهشت که به نام «مدرس، سرآمدی و قدرشناسی» نام‌گذاری شده است، مراسم جشن تقدیر از مدرسان و مسئولان مراکز استان تهران برگزار می‌شود.

این مراسم در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری واقع در خیابان حجاب، یکشنبه  ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۵,۱۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...