رئیس کانون زبان ایران:

مدرسان صاحب‌خانه‌های اصلی و شرکای استراتژیک کانون زبان هستند

مدرسان صاحب‌خانه‌های اصلی و شرکای استراتژیک کانون زبان هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان، با حضور و سخنرانی در جمع مدرسان سرآمد کانون زبان، مدرسان را صاحب‌خانه‌های اصلی و شرکای استراتژیک کانون زبان دانست. وی ضمن تبریک هفته معلم و دهه‌ی سرآمدی و تشکر از مدیران، مسئولان و داوران فرایند انتخاب سرآمدان، به بیان فلسفه وجودی مفهوم «سرآمدی» پرداخت و گفت: مدتی است که در دانشگاه‌های کشور دهه‌ای را به سرآمدی آمورشی اختصاص می‌دهند و دلیل آن توجه دادن دانشجویان به ارزش آموزش است. بنابراین باید در کانون زبان ایران نیز، با توجه به این که فعالیت اصلی آن «آموزشی» است، موضوع سرآمدی مدرسان و کارشناسان بازدید اهمیت خود را بازیابی کند.

تجلیل سرآمدان 10

رئیس کانون زبان با برشمردن مزایای برگزاری مراسم تجلیل از سرآمدان از جمله «ایجاد رقابت» و «بهبود کیفیت آموزشی»، هدف اصلی از برگزاری چنین مراسمی را «گفتمان‌سازی» مفهوم سرآمدی دانست و افزود: استدعای من از مدیران و مدرسان این است که سرآمدی را وارد گفتمان خود کنند، همان طور که در آموزه‌های دینی نیز همواره بر این موضوع تاکید شده است. همچنین، مفهوم سرآمدی باید به‌گونه‌ای نهادینه شود که best practice مدرسان، به ایجاد الگوهای ایجابی بینجامد.

کیانی در بخش پایانی سخنان خود به پنج شاخصه‌ی اصلی سنجش مدرسان در ترم پیش رو اشاره کرد و افزود: مدرسان کانون در پنج شاخصه‌ی اصلیِ توانمندسازی، نگهداشت زبان‌آموز، جذب زبان‌آموز جدید، نتایج ارزیابی‌های کارشناسان بازدید و نتایج نظرسنجی از زبان‌آموزان و والدین، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، مراسم «تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان ایران» روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۹۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...