برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان سمنان

برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان استان سمنان برگزار شد. در این مراسم، فاطمه ربانی، مدیر کانون زبان استان سمنان، ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته معلم و دهه‌ی سرآمدی، به موضوع بهره‌وری اشاره کرد و گزارشی از تعداد زبان‌آموزان و تلاش‌های کارمندان و مدرسان ارائه داد و افزود: افزایش بهره‌وری منوط به همکاری، هم‌دلی و همراهی تمامی همکاران اعم از مدرسان و کارمندان کانون زبان و همکاران کانون پرورش است. او همچنین حضور به موقع مدرس در کلاس، توجه به خواسته‌های بحق زبان‌آموزان و والدین آن‌ها، پاسخ‌گویی و ارتباط و تعامل با والدین را از عوامل افزایش بهره‌وری دانست.

سمنان سرآمدی

در این مراسم، کلیپ سخنرانی کیانی، رئیس کانون زبان ایران، پخش شد. همچنین، پس از اجرای موسیقی توسط دو زبان‌آموز کانون زبان استان سمنان، خدابخشی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان، سخنرانی کرد و در انتهای این مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر از مدرسان سرآمد استان سمنان تجلیل و قدردانی شد.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان سمنان آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۱۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...