برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد و پیشکسوت در استان اردبیل

برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد و پیشکسوت در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مراسم تجلیل از مدرسان و پیشکسوتان سرآمد کانون زبان در استان اردبیل برگزار شد. ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با حضور در مراکز آموزشی کانون زبان در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر، طی روزهای ۱۴ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با مدرسان کانون دیدار و به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از آن‌ها تجلیل کرد.

ملک‌زاده فرد در این دیدار، با بیان اینکه امروز جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، گفت: معلمان سرمشق و الگوی زبان‌آموزان هستند و نسل جدید جامعه، با پیروی از همین الگو مسیر رشد و پرورش خود در جامعه را می‌پیماید. او گفت: کار معلمان فقط علم‌آموزی نیست و این عزیزان باید در کنار امر آموزش، بر ارائه مفاهیم معرفتی و آموزه‌های دینی، که شخصیت واقعی کودکان و نوجوانان را شکل خواهد داد، اهتمام جدی داشته باشند. همچنین، تفکر، گفتار و رفتار معلمان در اندیشه و رفتار زبان‌آموزان، که نسل آینده‌ساز جامعه هستند، تاثیرگذار است و از این رو می‌توان ادعا کرد که معلمان در هدایت جامعه به سوی پیشرفت و تعالی، نقش مهمی دارند.

اردبیل سرآمدی

فرزاد فولادلونژاد، مدیر کانون زبان استان اردبیل، هم پس از تبریک هفته معلم و دهه سرآمدی، به تشریح شاخص‌ها و ملاک‌های ارزیابی درانتخاب مدرسان سرآمد و پیشکسوت پرداخت و به‌کارگیری روش‌های نوین و خلاق در کسب رضایتمندی زبان آموزان را از عوامل موثر امر آموزش دانست و افزود: جذب و نگهداشت زبان‌آموزان در ترم‌های پیش‌رو و تلاش و اهتمام همه‌جانبه برای افزایش زبان‌آموزان باید وجهه همت همگان قرار گیرد.

همچنین، در مراسمی دیگر که عصر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار شد، مدیر کانون زبان و مسئول حراست استان اردبیل برای تجلیل از مدرسان کانون زبان مرکز آموزشی پارس‌آباد، در این مجموعه حضور یافته و ضمن دیدار و گفت‌وگو، پس از پخش کلیپ سخنرانی رئیس کانون زبان ایران، از تلاش‌های آنان در ارائه خدمات آموزشی تقدیر کردند.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان اردبیل آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی


۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۶۵۸
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...