برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در شهرستان‌های استان یزد

برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، هم‌زمان با دهه سرآمدی آموزشی، مراسم تجلیل و قدردانی از مدرسان کانون زبان در شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی طباطبایی، امام جمعه شهرستان زارچ، از فعالیت‌های مرکز آموزشی زارچ و همچنین از مدرسان سرآمد و همکاران این مرکز آموزشی، تقدیر و تجلیل کرد.

سرآمدی زارچ

در شهرستان ابرکوه، محمد هادی زارع زاده، فرماندار شهرستان ابرکوه به همراه معاونین و معاون شهردار، و همچنین خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد، در مراسم تقدیر از مدرسان کانون زبان ابرکوه شرکت نمودند. خادم آستانه در این مراسم بر اهمیت مقام والای معلم تاکید و مرکز آموزشی ابرکوه را از مراکز موفق در استان دانست. وی همچنین تاکید کرد در صورت همکاری مسئولین شهرستان، مطمئناً ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی این مرکز اتفاق خواهد افتاد. در ادامه‌ی این مراسم، فرماندار شهرستان ابرکوه نیز ضمن تشکر از فعالیت صورت گرفته در مرکز آموزشی ابرکوه، قول مساعد در جهت رفع موانع و مشکلات را داد. در این مراسم از شهرام عزیزی نیا، مدرس بازنشسته این مرکز تجلیل به‌عمل آمد.

سرآمدی یزد ابرکوه

در شهرستان مهریز هم،  هم‌زمان با هفته‌ی معلم و دهه سرآمدی، خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد، به همراه جمعی از همکاران و کارشناس بازدید استان از فعالیت‌های مرکز آموزشی مهریز بازدید کرد و از مدرسان و همکار این مرکز آموزشی تقدیر و تجلیل کرد. خادم آستانه در این مراسم ضمن اشاره به آمار و فراوانی زبان‌آموزان مراکز آموزشی استان یزد، به اهمیت و جایگاه هر فرد در مورد جذب و نگهداشت زبان آموزان تاکید کرد و از برنامه‌ریزی در جهت پاسخ‌گویی بهتر و بیشتر برای ترم تابستان خبر داد.

سرآمدی یزد

 

در شهر یزد نیز  با حضور سیده عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد و رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد مراسمی برگزار شد.

 

 

یزد 19

در این مراسم خادم آستانه ضمن  تبریک هفته معلم به مدرسان و بیان شاخصه‌های ((مدرس سرآمد))،  مدرسان را عنصر کلیدی و محوری کانون دانست وی همچنین معلم را بی‌نهایت عشق و دلدادگی خواند و تأکید کرد،  باید عشق و دلدادگی را قدر بدانیم و سعی کنیم این حس را به یکدیگر منتقل نماییم.

 

 

یزد 18

 

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از زحمات مدرسان که علی‌رغم مشکلات موجود،  تدریس خود را به نحو احسن و با عشق به زبان‌آموزان ارائه می‌نمایند، تشکر و قدردانی نمود.

یزد 17

اجرای برنامه موسیقی، اجرای دکلمه به زبان انگلیسی توسط زبان‌آموز بخش کودک، اهدای لوح تقدیر به  مدرسان پیش‌کسوت و مدرسان سرآمد،  از بخش‌های مراسم در شهر یزد بود.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان یزد آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

 
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۵۰
تعداد بازدید : ۸۱۰
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...