برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست کانون زبان ایران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست کانون زبان ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مراسم تودیع سمیه قربانی، مسئول سابق حراست، و معارفه محمدباقر علی‌نژاد، سرپرست جدید حراست کانون زبان ایران برگزار شد. در این مراسم روح‌الله عباسی‌نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تشکر از رئیس کانون زبان ایران، شورای معاونین، مدیران کل کانون پرورش استان‌ها و مدیران کانون زبان سراسر کشور، کانون زبان ایران را از مهم‌ترین ارکان کانون پرورش فکری در ساحت آموزش دانست و از زحمات خانواده کانون زبان و مدیران آن به‌صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و افزود: کانون زبان هم از لحاظ زبان‌آموزان و هم از لحاظ مدرسان دارای جایگاه ممتازی است و رویکرد حراست، همواره رویکردی صیانتی-تکریمی است و وظیفه‌ی ما در موقعیت حراست، چیزی جز صیانت، خدمت، حفظ امانت، اطمینان‌بخشی و مرجعیت در میان همکاران نیست، درنتیجه حفظ حقوق، عزت و آبروی همکاران اصلی‌ترین رویکرد حراست است. نگاه ما اقناعی و تبیینی است و بر همین اساس نیازمند وقت‌گذاری و تعامل طرفینی است.

 تودیع

ایشان ساحت سه‌وجهیِ مدرس و زبان‌آموز/ضوابط و قوانین/مجریان و متولیان امر را معرفی و اظهار کرد: اجرای ضوابط و قوانین نتیجه‌ و برونداد تعامل مجریان و متولیان با مدرسان و زبان‌آموزان است؛ لذا می‌بایست از ظرفیت مدرسان در کار مشارکتیِ تکریم و معرفی جایگاه و منزلت حجاب و عفاف بهره گرفت.

وی افزود: مدرسان پیشرانان فرهنگی و الگوساز کانون زبان ایران هستند و تجانس فکری با آن‌ها منجر به یک تصمیم پخته با قابلیت اجرا خواهد شد و بدین شکل، متولیان تنها مصدر و مرجع صدور دستورالعمل‌ها نخواهند بود.

عباسی‌نژاد ابراز امیدواری کرد که سمیه قربانی، مسئول سابق حراست کانون زبان ایران، در مسئولیت جدید خود در معاونت فرهنگی و مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق و ثابت‌قدم باشد و محمدباقر علی‌نژاد، سرپرست جدید حراست کانون زبان ایران، نیز در حوزه‌ی جدید به‌صورت مشاوری امین ظاهر شود.

در بخشی از حکم محمدباقر علی‌نژاد، سرپرست حراست کانون زبان ایران، آمده است: «انتظار می‌رود با استعانت از تفضل خدای مهربان و بهره‌گیری از سوابق، ظرفیت‌ها و همّت والای خویش، نسبت به تعمیق و تعیین رویکرد تعاملی و صیانتی حراست در خانواده بزرگ کانون زبان ایران و نیز پیشبرد و تحقق امور محول اهتمام ویژه‌ای نمائید.»

تودیع

همچنین، در بخشی از لوح تقدیر سمیه قربانی، مسئول سابق حراست کانو زبان ایران، آمده است: «به یقین تلاش‌های خالصانه‌ی سرکار عالی در طول مدت همکاری و اشتغال در حراست کانون زبان ایران، شرح ماندگاری است از حضور بی‌منت و خدمات متعهدانه که در تلاقی و تلازم موزون باور، صداقت، اخلاص، اندیشه و عمل، به ظهور و تجلی رسیده است. »

تودیع حراست 2

در بخش دیگری مریم حقی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران با اشاره به این موضوع که مسأله حجاب یک مسأله‌ی فرهنگی و اجتماعی است و نه سیاسی، مسئولان کانون زبان را به رعایت این اصل رهنمون کرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی درباره حجاب، نگاه و وصایای حاج قاسم سلیمانی درخصوص تعامل با دختران این سرزمین را بازگو کرد و آن را سرلوحه و سرمشق فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی کانونی‌ها دانست.

تودیع حراست 1

لازم به ذکر است، مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست کانون زبان، عصر روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ستاد مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد و علاوه بر مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، و مریم حقی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران، مدیران کل کانون پرورش فکری و مدیران کانون زبان استان‌ها به‌صورت برخط در جلسه حضور داشتند.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۴۲
تعداد بازدید : ۳,۱۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...