گزارش خبری از کانون زبان استان‌های لرستان و همدان

گزارش خبری از کانون زبان استان‌های لرستان و همدان
مدیر کانون زبان استان همدان با واحد مرکزی خبر سیما در استان همدان گفتگو کرد و مدیر کانون زبان استان لرستان موفق به کسب عنوان سرآمدی در دانشگاه فرهنگیان شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، پیمان رجبی، مدیر کانون زبان استان همدان در گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر سیما در استان همدان به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و درپیش‌بودن اوقات فراغت دانش‌آموزان، کانون زبان ایران را فرصتی برای آموزش زبان‌های خارجی برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های خارجی دانست. وی با اشاره به این‌که کانون زبان ایران ۹۸ ساله شد و با نزدیک به یک قرن خدمت، بزرگ‌ترین مؤسسه‌ی آموزش زبان‌های خارجی در کشور و خاورمیانه است، خاطرنشان کرد در معماری کلان برنامه‌ی درسی، محتوای آموزشی کتاب‌های کانون زبان ایران، سبک زندگی ایرانی-اسلامی به ده زبان زنده‌ی دنیا به علاقه‌مندان، آموزش داده می‌شود. وی افزود: کانون زبان ایران در حال حاضر در شهرهای همدان و ملایر استان همدان حضور دارد و در آینده‌ای نزدیک در سایر شهرهای استان نیز حضور خواهد یافت.

همچنین در گزارشی دیگر که از استان لرستان تهیه شده به کسب افتخار درجه علمیِ مدیر کانون زبان استان لرستان، اشاره شده است. فضل‌الله فولادی‌پور، مدیر کانون زبان استان لرستان، که از اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه است در زمره‌ی سرآمدان آموزشی دانشگاه فرهنگیان در سطح کشوری قرار گرفت.

لرستان همدان

روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران ضمن تبریک به ایشان توفیق و فیروزمندی خانواده بزرگ کانون زبان ایران را آرزومند است.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان همدان و کانون زبان استان لرستان آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۱۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...