رئیس کانون زبان ایران با مدیران استانی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئیس کانون زبان ایران با مدیران استانی دیدار و گفت‌وگو کرد
مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران در برنامه صبحگاهی گردهمایی سراسری با مدیران ستادی و استانی این مجموعه‌ی آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم رضا لیاقی، معاون اداری و مالی ضمن خوشامدگویی به رییس جدید کانون زبان ابراز امیدواری کرد حضور ایشان باعث تحولات و پیشرفت‌های تاثیرگذار در این مجموعۀ آموزشی باشد.
لیاقی با معرفی کانون زبان و مراکز آموزشی و با اشاره به شروع ترم تابستان بر اهمیت تبلیغات و معرفی بیشتر کانون زبان به مخاطبان تاکید کرد.
وی مدرسان و همکاران مراکز آموزشی را بهترین تبلیغات برای این موسسه دانست و ادامه داد: لازم است رقبا را شناسایی و نقاط ضعف و قدرت استان‌ها و مراکز آموزشی را بررسی کرده و چالش‌ها را برطرف نماییم.

گردهمایی
تشکیل اتاق فکر در استان‌ها، ارائه خدمات مناسب به مخاطبان، توجه معیشت کارکنان و مدرسان، برقراری عدالت آموزشی، جذب و نگهداشت زبان آموز و مدیریت مراکز استیجاری از دیگر موضوعاتی بود که لیاقی به آن ها اشاره کرد.
در ادامه این جلسه نمایندگان سه کارگروه "روزآمدی منابع و محتوای آموزشی و متدهای جدید آموزش الکترونیکی"، "بهره وری اقتصادی" و "منابع انسانی و فضاهای کالبدی" به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده در این کارگروه‌ها پرداختند.
در بخش دیگری از این جلسه رییس کانون زبان ایران با ابراز خرسندی از حضور دوباره در جمع خانواده بزرگ کانون زبان اظهار داشت: در تمام طول خدمت سعی کرده‌ام تا به دیگران کمک کنم، همواره مشورت‌ پذیر بوده‌ام، نظرات دوستان را شنیده‌ام و جمع بندی کرده ام و در نهایت تصمیم گرفته‌ام. در ادامه نیز با فضل الهی همین رویه را دنبال خواهم کرد، با شناختی که از دوستان در این مجموعه داشتم انگیزه حضور در کانون زبان را پیدا کردم، دلگرم به این دوستی ها هستم اما در مقابل انتظاراتی نیز از همۀ عزیزان دارم.

گردهمایی 4
وی افزود: حضورم را در کانون زبان ایران برای خود یک فرصت تلقی می‌کنم و امیدوارم من هم برای کانون زبان یک فرصت باشم.
ذوالفقاری ادامه داد: ایجاد تحول ساختاری و محتوایی مطابق با اسناد بالادستی و سیاست‌های آموزشی کشور نکته بسیار مهم و ضروری است و تا زمانی که در این مجموعه حضور داشته باشم این موضوع را به طور جدی دنبال خواهم کرد.
رییس کانون زبان بر داشتن جدول زمان‌بندی و پاسخگویی و ارائه گزارش کار براساس آن تاکید کرد و ادامه داد: قضاوت من از عملکرد دوستان بر اساس همین جدول خواهد بود تا براساس این ساختار سازی بتوانیم به یک مرجعیت علمی، آموزشی و فرهنگی برسیم.
وی گفت: کانون زبان ایران به عنوان یک مجموعه عظیم فعال در کشور وظیفه سنگینی بر دوش همه ما قرار می‌دهد.

گردهمایی 3
تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها، تحول در نظام آموزشی کودک، نوجوان و بزرگسال، ضرورت توجه به بازدید از کلاس، تنوع در نحوۀ تدریس و ابزارهای آن، ایجاد پایگاه داده ها، درآمد زایی از دستگاه ها و مراکز آموزشی، بهره‌گیری از اپلیکیشن‌ها، نرم افزارها و بازی ها، پژوهش های کاربردی و راهبردی، فعال‌سازی مجلات پژوهشی، تبلیغات کم هزینه، پاسخگویی مناسب به مخاطبان، توجه به نیروی انسانی، سازماندهی نظام حقوق، دستمزد و پاداش، برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان، تجهیزات مراکز آموزشی و ... از مهمترین موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها اشاره کرد.

گردهمایی 1
ذوالفقاری در بخش پایانی سخنانش به ایجاد آرامش در محیط کار و رعایت سلسله مراتب اداری تاکید کرد و افزود: ما به وجود و حضور هم دلگرم هستیم، امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم روزگار خوبی را با هم سپری کنیم. 
 در ادامه این جلسه، مدیران استانی کانون زبان ایران به صورت انفرادی با رئیس کانون زبان ملاقات کرده و به طرح مسائل، مشکلات و نقاط قوت استان تحت مدیریت خود پرداختند.


۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۲,۱۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...