رییس کانون زبان ایران:

تعامل کانون زبان و کانون پرورش فکری باعث رشد و اعتلای بیشتر این دو مجموعه می‌شود

تعامل کانون زبان و کانون پرورش فکری باعث رشد و اعتلای بیشتر این دو مجموعه می‌شود
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران در گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، کانون پرورش فکری و روسای استانی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: تعامل کانون زبان و کانون پرورش باعث رشد و اعتلای این مجموعه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری ادامه داد: مسئولیت سنگینی که آقای دکتر علامتی و معاونان و مشاوران محترم، با اعتماد به بنده سپرده‌اند، نیاز به جهد و تلاش شبانه‌روزی دارد.
وی تصریح کرد: زمانی که موارد و چالش‌ها را بررسی می‌کنیم درمی‌یابیم که اگر کانون پرورش فکری و کانون زبان در کنار یکدیگر باشند موفقیت‌شان بسیار بیشتر و بهتر خواهد بود و مستند این موضوع را در استان‌هایی می‌بینیم که کانون پرورش فکری و کانون زبان بیشترین اتحاد را با یکدیگر داشتند و یا مدیران کانون پرورش مدیریت کانون زبان را هم برعهده دارند.
رییس کانون زبان اظهار کرد: درخواست من از همۀ‌ مدیران کانون زبان این بود که از تمام ظرفیت‌های کانون پرورش فکری استفاده کنند و در این‌جا هم از همکاران عزیزم در کانون پرورش فکری خواهش می‌کنم همانطور که تا امروز مضایقه نکرده‌اند از این پس نیز کانون زبان را بیشتر دریابند، چون بسیاری از مشکلات خصوصا در بحث اجاره و تامین نیروی انسانی با این همکاری قابل حل است.
گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روسای استانی دانشگاه فرهنگیان طی دو روز در روزهای پنج‌شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ خرداد در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

2

1


۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۷۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...