مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان بر ضرورت بهره‌گیری از کلاس‌ها و برنامه‌های کانون زبان ایران تاکید کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان بر ضرورت بهره‌گیری از کلاس‌ها و برنامه‌های کانون زبان ایران تاکید کرد
دکتر محمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در آیین افتتاحیۀ برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت مدارس استان به اهمیت بالای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از بعد تربیتی و آموزشی پرداخت و بر بهره‌گیری از کلاس‌ها و برنامه‌های کانون زبان ایران در این استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وی در بخشی از سخنان خود به مسئله زبان‌آموزی اشاره نمود و با حمایت کامل از برنامه‌ها، کلاس‌ها و محتواهای آموزشی کانون زبان ایران از مدیران و دانش‌آموزان دعوت کرد تا از کلاس‌های کانون زبان استان به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنند.
گفتنی است، در این مراسم که با شرکت مدیران مدارس ابتدایی استان همدان برگزار شد، دکتر معصومه ابراهیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و دکتر پیمان رجبی، مدیر کانون زبان استان نیز حضور داشتند و مدیران مدارس استان به صورت چهره به چهره سئوالات خود را در خصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان همدان مطرح نمودند.

همدان

همدان

همدان

 


۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۸۹۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...