جلسۀ تعامل بین فرمانداری و کانون زبان استان اصفهان برگزار شد

جلسۀ تعامل بین فرمانداری و کانون زبان استان اصفهان برگزار شد
جلسۀ کارگروه اجتماعی_فرهنگی فرمانداری اصفهان با حضور نیره جعفری، سرپرست ادارۀ کل کانون پرورش فکری استان اصفهان و مهدی باطنی سرپرست کانون زبان استان پیرامون بررسی آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی، هنر و موسیقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این جلسه که به ریاست علیرضا قاسمی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان برگزار شد، باطنی ضمن معرفی این مجموعۀ آموزشی عنوان کرد: کانون زبان ایران با 98 سال قدمت و سابقۀ درخشان، پر افتخارترین مجموعۀ آموزش زبان‌های خارجی در سرزمین عزیزمان ایران و در سطح خاورمیانه است.
وی افزود: کانون زبان ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی است و چنانچه آموزش و پرورش دست یاری خود را به سوی این مجموعه دراز نماید قطعاً کانون زبان می‌تواند در تمام مسائل مهم استان پا به پای سایر ارگان‌ها حاضر و چاره ساز باشد.
سرپرست کانون زبان استان ادامه داد: این مجموعه کارمندان و مدرسانی تابع قوانین کشور و مقید به حفظ عفاف و حجاب دارد و در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به دلیل شخصیت سازمانی تابع قانون کارکنان این سازمان، از این مجموعه تمجید گردیده است.
وی خاطر نشان کرد: در دوران حساسی که موضوع حجاب و عفاف در جامعه مطرح بود و دشمنان و رسانه‌های معاند تمام توان و تجهیزات خود را برای ضربه زدن به اعتقادات مردم و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند، کانون زبان ایران با تدبیر مناسب راه نفوذ توطئه‌های بیگانه را در بین مدرسان و کارکنان مجموعه بست و در تمام مراکز با تفکیک جنسیت در بین زبان‌آموزان اقدام به برگزاری کلاس‌ها نمود که این تابعیت و پیروی قابل تحسین است.
در ادامه این جلسه قاسمی در خصوص همکاری با کانون زبان ایران قول مساعدت داد و مقرر شد با برگزاری جلساتی به مشکلات و نیازهای کانون زبان استان رسیدگی شود.
گفتنی است، در این جلسه مدیران ارشد شهرداری، آموزش و پرورش، فنی حرفه ای، وزارت فرهنگ و ارشاد، مقاومت بسیج، نماینده ستاد تبلیغات اسلامی و نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز حضور داشتند.
۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۰۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...