مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون زبان استان فارس بازدید کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون زبان استان فارس بازدید کرد
دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون زبان استان فارس بازدید و با سرپرست، مسئولان، مدرسان و کارکنان این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در این دیدار که با حضور دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان صورت گرفت، علامتی ضمن بازدید از دفتر مرکزی استان و مراکز آموزشی شهید رجایی و شیراز-برادران با کارکنان و مدرسان در خصوص فرایند انجام تعیین سطح و ثبت‌نام زبان‌آموزان در این مراکز گفتگو کرد.
علامتی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از روند خدمات‌دهی آموزشی، ثبت‌نام ترم تابستان و به ویژه پوشش قابل‌قبول کارکنان و مراجعان، استان فارس را از استان‌های پیشرو در جذب و نگهداشت زبان‌آموزان کشور دانست.
در ادامه رحیمیان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کانون زبان فارس به طرح موانع و چالش‌های اصلی در گسترش و افزایش بهره‌وری منابع و سرمایۀ انسانی مجموعه همچون وضعیت قراردادها و معیشت کارکنان و مدرسان، مسائل مربوط به ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی، بناهای استیجاری و مشارکتی، کمبود نیروی انسانی با توجه به حجم گستردۀ کار و لزوم ایجاد مشوق‌های انگیزشی کارکنان و مدرسان پرداخت.

بازدید مدیرعامل

بازدید مدیرعامل
۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۰۷۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...