رییس کانون زبان ایران در لرستان عنوان کرد:

به دنبال راه‌اندازی مراکز جدید کانون زبان در سطح کشور هستیم

به دنبال راه‌اندازی مراکز جدید کانون زبان در سطح کشور هستیم
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان استان لرستان عنوان کرد: به دنبال راه‌اندازی مراکز جدید کانون زبان در سطح استان و کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های فضل الله فولادی، برای محمد جواد محمدی، سرپرست کانون زبان استان آرزوی موفقیت کرد و افزود: استان لرستان دارای شرایط مناسبی برای راه‌اندازی مراکز کانون زبان است و امیدوارم که به زودی شاهد راه‌اندازی کانون زبان در همۀ شهرهای این استان باشیم. کانون زبان در این استان دارای ظرفیت‌های خوبی است و با همکاری‌های بیشتر با کانون پرورش فکری روز به روز شاهد ارتقاء کمی و کیفی کانون زبان در این استان خواهیم بود.

لرستان
وی با بیان این نکته که در کانون زبان به دنبال جذب و ماندگاری همکاران و مدرسان هستیم، اظهار داشت: در این راه به کمک همۀ مدیران، مدرسان و کارکنان کانون نیاز داریم.
رییس کانون زبان ایران در ادامه به برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های جدید همچون سامانۀ جامع پژوهشی، چاپ و انتشار کتاب‌های جدید با محتوایی نو و خلاقانه، فرهنگ لغت متناسب با سطوح مخاطبان کانون زبان ایران، فروش کتاب‌های داستان کودک و نوجوان دوزبانه و ... اشاره کرد.
در بخش دیگری از این مراسم محمد جواد محمدی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان لرستان و سرپرست کانون زبان استان ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: اقدامات خوبی در کانون زبان ایران در حال انجام است که باعث رشد مراکز آموزشی خواهد شد.

لرستانوی گزارشی با موضوع برگزاری کارگاه‌های تابستانی در مراکز آموزشی کانون در سطح استان ارائه کرد و عنوان داشت: امسال حضور کودکان و نوجوانان درکارگاه‌های تابستانی کانون با رشد چشمگیری روبرو شده است.
محمدی بیان داشت: توسعۀ فضای آموزشی مراکز کانون زبان ایران و استفاده از ظرفیت مراکز کانون پرورش فکری برای راه‌اندازی شعبات جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این مراسم مدرسان و کارکنان کانون زبان سوالات، نظرات، پیشنهادات و برخی از دغدغه‌های خود را مطرح کردند و رییس و معاون اداری و مالی کانون زبان به آن‌ها پاسخ دادند.

لرستان

در ادامه این نشست، میهمانان از مرکز شماره2 کانون خرم آباد و مرکز علوم و نجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدید کردند و از نزدیک با مربیان به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است، این مراسم در روز شنبه 24 تیرماه با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و محمد جواد محمدی، سرپرست جدید کانون زبان استان لرستان و با شرکت جمعی از مسئولان استان در خرم آباد برگزار شد و مربی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های استان لرستان نیز به صورت برخط دراین برنامه حضور داشتند.

لرستان

لرستان

لرستان

لرستان

1

 

۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۲۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...