به مناسبت ۲۲ تیرماه،

از فعالان عرصه‌های فناوری اطلاعات و حراست کانون زبان ایران تقدیر شد

از فعالان عرصه‌های فناوری اطلاعات و حراست کانون زبان ایران تقدیر شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران به مناسبت ۲۲ تیرماه، از خدمات و تلاش‌های فعالان عرصه‌های فناوری اطلاعات و حراست این مجموعۀ آموزشی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزۀ فناوری اطلاعات به ویژه در ایام ثبت‌نام عنوان کرد: کانون زبان در عرصۀ فناوری اطلاعات دوران جدیدی را سپری می‌کند، عملکرد همکاران این حوزه رضایت بخش است و اعتقاد دارم که اگرچه باوضعیت مطلوب فاصله دارد اما به تدریج موانع مرتفع خواهد شد.

1
وی افزود: نقش همکاران فناوری اطلاعات بعد از این در کانون زبان پررنگ‌تر خواهد شد و فصل جدیدی از تعاملات ما را با این حوزه رقم خواهد زد. پیشنهاداتی که در این حوزه مطرح است مانند بهره‌گیری از اپلیکیشن‌ها و یا سامانۀ آموزش آنلاین، همکاری فراگیر شما عزیزان را می‌طلبد.
رییس کانون زبان ایران، عرصۀ رقابتی این مجموعه با سایر موسسات را حوزۀ آموزش آنلاین و فناوری اطلاعات دانست.

1 وی با اشاره به دوران شیوع ویروس کرونا و گذار کانون زبان از این مهلکه با بهره‌گیری از آموزش آنلاین گفت: انباشت تجربه و پشت سر گذاشتن این شرایط سخت نشان از این مهم دارد که در کانون زبان ایران ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد و نقش و جایگاهی که فناوری اطلاعات بعد از این در فعالیت‌های کانون زبان دارد سرآغاز یک شروع جدید و رقابتی در بازار خواهد بود.
کم کردن فشار سیستم در ایام ثبت‌نام و بهره‌گیری از ایده پردازی در حوزه‌های مختلف از دیگر موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران در این جلسه بر آن‌ها تاکید کرد.

1 وی خاطر نشان کرد: ما امسال دوران گذار را در کانون زبان طی خواهیم کرد و هر تحولی در حوزه‌های مختلف اتفاق می‌افتد شرایط دوران گذار است و مهم این است که بتوانیم سختی‌های آن را تحمل نماییم.
رییس کانون زبان ایران در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمات همکاران حوزۀ حراست عنوان کرد: بدون شک نقش همکاران حراست در ایجاد آرامش و امنیت مجموعۀ کانون زبان ایران مهم و تاثیر گذار است.

1 این حوزه همواره با شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها با نظارت، اشرافیت و اقتدار در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف مدیریت گام‌های موثری بر می‌دارد.
در بخش پایانی این جلسه که با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران، دکتر سامان سلیمانی، سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر مصطفی میرزایی، سرپرست معاونت آموزشی و رضا لیاقی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران برگزار شد با اهدا لوحی از تلاش‌های فعالان عرصه‌های فناوری اطلاعات و حراست این مجموعه قدردانی شد.

1

1

1 1

1

1 1
۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۳۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...