مدیر کل کانون پرورش فکری استان فارس بر اجرای رسالت پرورشی و تربیتی کانون با توجه به اقتضائات کانون زبان تاکید کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری استان فارس بر اجرای رسالت پرورشی و تربیتی کانون با توجه به اقتضائات کانون زبان تاکید کرد
علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری استان فارس در بازدید از دفتر مرکزی کانون زبان این استان بر اجرای رسالت پرورش و تربیتی کانون با توجه به اقتضائات کانون زبان ایران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این بازدید خواجه نژادیان در خصوص حفظ کیفیت آموزشی در کلاس‌ها، هم‌افزایی و پیاده‌سازی ایده‌های همکاران اداری و مدرسان در اجرای رسالت پرورشی و تربیتی کانون با توجه به اقتضائات کانون زبان به ویژه در ساعات و ایام آزاد زبان‌آموزان در قالب جشنواره‌ها، مسابقات و فعالیت‌های خلاقانه مطالبی را عنوان کرد.

1
وی در ادامه موفقیت کانون زبان استان فارس در رکوردشکنی آمار جذب زبان‌آموزان در طول دوران فعالیت از بدو تأسیس تا به امروز را به همۀ همکاران و مدرسان تبریک گفت و از برنامه‌ریزی دقیق، تبلیغات مناسب و تلاش ایشان در ایام ثبت‌نام در مراکز تقدیر کرد.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس به ارائۀ گزارشی از آمار جذب و فعالیت‌های مراکز آموزشی و اقدامات نوآورانۀ استانی که منتج به جذب رو به رشد زبان‌آموز در استان فارس شده است پرداخت.

1
پاسخگویی و پشتیبانی مطلوب زبان‌آموزان از سوی مراکز، ارتباط مکانیزه و سیستمی مدرسان با مراکز و والدین از طریق سامانۀ ilifars.ir ، تبلیغات و هدایت هدفمند زبان‌آموزان به مراکز استان از طریق پیشخوان مجازی https://zil.ink/ili.fars و هماهنگی امور اداری – آموزشی با ایجاد فرایندها و دستورالعمل‌های مدون داخلی جهت ایجاد وحدت رویه میان مراکز و مدرسان بر اساس بخشنامۀ‌ جامع کانون زبان ایران، بهره‌مندی از کادر مجرب آموزشی و ارتباط مستمر ایشان با بدنۀ کارشناسی به عنوان مهمترین عوامل جذب و نگهداشت زبان‌آموزان موضوعاتی بود که از سوی سرپرست استان فارس مطرح شد.
گفتنی است در این جلسه جمعی از مسئولان و کارکنان کانون زبان استان نیز حضور داشتند.

1


۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۲۵۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...