رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران دیدار کرد

رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران دیدار کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در دیدار با حسین کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران عنوان کرد: طرح کانون و مدرسه، فصل مشترک تعاملات ماست و در این خصوص ظرفیت کانون زبان نیز می‌تواند موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری با ابراز خرسندی از تعامل موجود میان کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان؛ به تاکیدات وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری مبنی بر ایجاد وفاق و همکاری بین بخشی میان کانون و آموزش و پرورش در بخش‌های کودک و نوجوان و امور آموزشی کانون زبان با مدارس و معلمان اشاره داشت.
وی ظرفیت کانون زبان در تولید محتوای درسی و توسعۀ آموزش معلمان زبان را یکی از ظرفیت‌های مهم در جهت کمک به آموزش و پرورش دانست.

1 رییس کانون زبان ایران ادامه داد: همۀ ما در خانوادۀ بزرگ آموزش و پرورش خدمت می‌کنیم و همۀ اتفاقات موجود در کانون پرورش و کانون زبان در ذیل آموزش و پرورش رقم می‌خورد، از سویی محتوای آموزشی ما با نظارت و کنترل این وزارت‌خانه عینیت پیدا می‌کند. بر همین اساس توسعۀ همکاری میان بخشی در همۀ حوزه‌ها از ضروریات کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.
در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: ارتباط ما با کانون بر اساس اسناد بالا دستی و مبتنی بر تاکید وزیر محترم مبنی بر این‌که مشکلات آموزش و پرورش می‌بایست از درون حل شود، است.
وی همچنین بر ضرورت همدلی، وفاق و تعامل میان دو مجموعه تاکید کرد و ظرفیت موجود در کانون و آموزش و پرورش را مهم تلقی نمود.
کمالی در ادامه افزود: ما در استان با تشکیل شورای مدیران با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری، نوسازی، تجهیزات مدارس و رییس دانشگاه فرهنگیان در خصوص تحقق این مهم تلاش می‌نماییم.
وی با بیان این‌که در حوزۀ کانون پرورش و کانون زبان هم آمادۀ تعامل و همکاری هستیم، بر کیفیت بالای کانون زبان در حوزۀ آموزش تاکید کرد و از آمادگی این استان به منظور ارتقای وضعیت آموزشی معلمان زبان توسط مدرسان کانون زبان مازندران خبر داد.
در بخش دیگری از این جلسه، حامد فاضلی، مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان استان مازندران با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان بر توسعۀ این همکاری‌ها تاکید کرد.

۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۲
تعداد بازدید : ۹۹۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...