مدیریت آموزش خبر داد:

مهلت ثبت‌نام در دورۀ «آموزش گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین» تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در دورۀ «آموزش گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین» تمدید شد
دکتر یاسر زنگنه، مدیریت آموزش کانون زبان ایران از تمدید مهلت ثبت‌نام در دورۀ «آموزش گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، زنگنه گفت: دورۀ فشردۀ آموزش گویش عراقی با رویکرد توانمندسازی زائرین اربعین در ایجاد ارتباط زبانی مناسب و آشنایی با این گویش برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره برای همۀ متقاضیان گروه‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان طی ۱۰ جلسۀ فشرده به صورت آنلاین از ۲۹ تیر تا ۳ شهریور در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.
زنگنه در خصوص محتوای آموزشی این دوره اظهار داشت: دورۀ مذکور دارای کتاب و فایل‌های شنیداری است که در آن، اصطلاحات و مکالمه‌های کاربردی و آموزش ساختارهای جمله سازی به همراه تمرینات مفید در کنار فایل‌های صوتی هر درس به کار رفته است.
وی خاطر نشان کرد: شهریۀ این دوره ۸۴۰ هزار تومان می‌باشد و علاقه‌مندان فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس https://register.ili.ir/lspcenter/ فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.
زنگنه در بخش پایانی سخنانش گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دپارتمان عربی کانون زبان ایران با شماره ۸۸۴۹۲۲۴۲-۰۲۱ تماس بگیرند.
۱۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۶۶۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...