«سرپرست امور اداری» کانون زبان ایران منصوب شد

«سرپرست امور اداری» کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران با صدور حکمی خشایار نیک‌پی را به عنوان سرپرست امور اداری این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزنده نیک‌پی آورده است: « امید است با اتکال بر الطاف پروردگار بی همتا و بر اساس قوانین و مقررات و شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، ضمن برقراری تعامل مؤثر با بخش‌های مختلف ستاد و مراکز آموزشی و همچنین مخاطبان و زبان‌آموزان محترم در سراسر کشور، در جهت اجرای سیاست‌ها و خط ‌مشی‌های کانون در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی، رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اهتمام ورزید.»

ذوالفقاری همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های محمد اله‌وردی، مدیر پیشین امور اداری قدردانی کرد.

معارفه سرپرست امور اداری

گفتنی است، نیک‌پی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ مهندسی کشاورزی است. وی همکاری خود با کانون زبان ایران را از سال ۸۲ آغاز کرده و مسئولیت هایی شامل نیروی اداری مرکز آموزشی صادقیه، مسئول راه‌اندازی و مسئول مراکز آموزشی شهرک غرب خواهران و برادران و مسئول مرکز آموزشی بهارستان را برعهده داشته است.

معارفه سرپرست امور اداری

معارفه سرپرست امور اداری

معارفه سرپرست امور اداری

معارفه سرپرست امور اداری
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۶۸۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...