با همکاری کانون زبان و کانون پرورش فکری فارس

نشست سبک‌های تربیتی کودکان در استان فارس برگزار شد

نشست سبک‌های تربیتی کودکان در استان فارس برگزار شد
نشست آموزشی سبک‌های تربیتی کودکان در قالب جلسۀ ملاقات با والدین زبان‌آموزان مراکز آموزشی شهید شفاف و ستارخان شیراز، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس در خصوص نحوۀ اجرای این طرح بیان کرد: در جلسات مشترکی که با حضور جناب آقای علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فارس برگزار شد؛ پر رنگ نمودن هر چه بیشتر و شایسته‌تر موضوعات تربیتی و پرورشی زبان‌آموزان کانون زبان با محور قرار دادن مسائل و چالش‌های روز جامعه و به ویژه والدین، همواره مورد تاکید بود.

نشست فارس

وی افزود: در همین راستا مقرر شد تا به صورت آزمایشی جلسۀ ملاقات با والدین ۲ مرکز کودکان شیراز در قالب یک رویداد آموزشی – ترویجی برگزار شود تا هم قوانین و مقررات و نکات لازم جهت آشنایی والدین با مجموعۀ کانون زبان به صورت عمومی مطرح و تاکید شود و هم والدین از فرصت پیش‌آمده جهت ارتقا و اعتلای دانش تربیتی و پرورشی خود بهره‌مند شوند.
در بخش دیگری از این نشست دکتر حسین زاده، مشاور تربیتی - آموزشی کودکان به طرح مفاهیمی از مقولۀ «تربیت فرزند» به ویژه در سنین کودکی و معرفی سبک‌های مختلف تربیتی و تبیین جنبه‌های مثبت و منفی هر کدام پرداختند.

نشست فارس
نحوۀ ایجاد تعامل صحیح با کودکان، افزایش انگیزۀ کودکان به زبان‌آموزی و لزوم تشویق و تنبیه در امر تربیت در خانواده از جمله پرسش‌های مطرح شده از سوی اولیا زبان‌آموزان بود که به آن‌ها پاسخ داده شد.
در بخش دوم این نشست، والدین پس از آشنایی با مقررات و دوره‌های آموزشی کانون زبان، به صورت مجزا با مدرسان فرزندان خود دیدار و گفت‌وگو و وضعیت تحصیلی آن‌ها را از نزدیک بررسی کردند.

نشست فارس

نشست فارس

گفتنی است، این جلسات به صورت آزمایشی در استان فارس در سه نوبت کلاسی ۲ ساعته (مطابق با ساعت کلاسی زبان‌آموزان) در ۲ مرکز آموزشی برگزار گردید که با استقبال زیاد والدین روبرو شد و خواستار برگزاری مجدد این نوع جلسات در ترم‌های آینده بودند.

نشست فارس

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۶۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...