بخش فرانسه کانون زبان ایران برگزار می‌کند:

برگزاری آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF (Epreuves d’entrainement de DELF)

برگزاری آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF  (Epreuves d’entrainement de DELF)

آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF (Epreuves d’entrainement de DELF) زبان فرانسه در شهرهای  تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد (در صورت تکمیل  حد نصاب در هر شهر) در تاریخ ۱۰ مهر ماه و در تهران در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، پیش ثبت‌نام جهت شرکت در این آزمون‌ها از ساعت ۰۰: ۸ صبح روز شنبه ۱۱ شهریور تا ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه در آدرس https://register.ili.ir/ انجام خواهد شد.
بر همین اساس ثبت‌نام اصلی (برای افرادی که ایمیل مجوز ثبت‌نام دریافت کرده‌اند) از ساعت۸:۰۰ صبح روز شنبه ۱۸ شهریور تا ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۱۹ شهریور در آدرس ذکر شده صورت می‌پذیرد.
در این آزمون‌ها مهارت‌های درک شنیداری (Compréhension de l’oral) و درک نوشتاری ( Compréhension de l’écrit) برای بزرگسالانDELFTP و برای نوجوانان DELFJunior در سطوح A۱,A۲,B۱,B۲ مورد سنجش قرار می‌گیرد.
تدوین سوالات از منبع سوالFEI و تصحیح اوراق توسط مصححانDELF مرکز مدیریت آزمون‌ها می‌باشد.
شایان ذکر است، ظرفیت ثبت‌نام هر آزمون محدود است و اولویت با شرکت‌کنندگانی خواهد بود که زودتر اقدام به پیش ثبت‌نام کرده باشند.

۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۲,۸۵۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...