پنج مرکز کانون زبان ایران در استان لرستان راه اندازی خواهد شد

پنج مرکز کانون زبان ایران در استان لرستان راه اندازی خواهد شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران از راه‌اندازی پنج مرکز کانون زبان ایران در پاییز امسال در استان لرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در حاشیۀ جلسۀ شورای آموزش و پرورش استان لرستان، با بیان این‌که در لرستان به دلیل توجهی که مردم به آموزش زبان دارند کانون زبان ایران دارای ۹ شعبه فعال است، عنوان داشت: 6 هزار و ۵۰۰ زبان‌آموز در این مراکز عضویت دارند و به مناسبت گرامیداشت هفتۀ دولت و با کمک استاندار لرستان، ۵ شعبه دیگر کانون زبان نیز برای پاییز در لرستان افتتاح خواهد شد.
ایشان با بیان این‌که کانون زبان ایران در ۳۱ استان کشور با ۳۰۱ مرکز آموزشی، ۲۹۸ هزار زبان‌آموز را تحت آموزش دارد، عنوان کرد: در کانون زبان ایران 10 زبان انگلیسی و غیرانگلیسی در سراسر کشور به دو شیوۀ حضوری و آنلاین به علاقه‌مندان به فراگیری این زبان‌ها آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدرسان توانمند و متبحر در این مجموعۀ آموزشی بیان کرد: عدالت آموزشی مسئلۀ بسیار مهمی است که در کانون زبان مورد توجه ما قرار دارد.
رئیس کانون زبان ایران افزود: توسعۀ ماموریت‌ها در حوزه‌های معاونت‌های پژوهشی و توسعۀ آموزشی از دستور کارهایی است که به سرعت دنبال می‌شود.
ذوالفقاری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا کتاب‌های کمک آموزشی که می‌تواند برای مقاطع کودک و نوجوان جذاب باشد و به توسعۀ آموزش زبانی آن‌ها کمک کند در اختیار زبان‌آموزان قرار گیرد.


۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۶۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...