معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری

تمامی امکانات کانون پرورش فکری باید در اختیار کانون زبان ایران قرار گیرد

تمامی امکانات کانون پرورش فکری باید در اختیار کانون زبان ایران قرار گیرد
هادی یوسف‌زاده بیرق، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران استانی گفت: شما پشتیبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستید؛ حضور و تلاش شما عزیزان در مراکز آموزشی باعث می‌شود تا ما بتوانیم در حوزۀ فرهنگی اقدامات موثری انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وی افزود: در تمامی جلسات کانون پرورش فکری بر همراهی و همکاری بین مدیر کل‌های این مجموعه با مدیران استانی کانون زبان ایران تاکید می‌شود اما باز هم تاکید می‌کنم که تمامی امکانات کانون پرورش فکری باید در اختیار کانون زبان ایران قرار گیرد. مدیر کل کانون پرورش فکری باید خود را در مقابل مشکل و مسئله‌ای که از دست مدیران عزیز کانون زبان خارج است مسئول بداند و لازم است مدیر کل کانون پرورش در این حوزه از ظرفیت خود استفاده نماید.
یوسف‌زاده گفت: نگاه ما در این حوزه صرفا مالی نیست و اگر نگاهی اینچنین داشته باشیم نمی‌توانیم در یک مجموعۀ فرهنگی کار کنیم. نگاه کلی ما نگاه یک سازمان فرهنگی است، کانون زبان ایران نیز بخشی از کانون پرورش فکری است و باید این موضوع حتما مدنظر کارکنان و مدرسان این مجموعه قرار بگیرد.
ایشان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در فرآیند ثبت‌نام ترم تابستان و موفقیت حاصل شده در جذب زبان‌آموز در این ترم گفت: این موفقیت با همت همۀ شما محقق شد و از شما عزیزان تقاضا داریم تا این روند را در ترم پاییز نیز مدنظر قرار دهید زیرا هر چه درآمد بیشتری داشته باشیم می‌توانیم به همکاران خدمات رفاهی و به مراکز تجهیزات بیشتر ارائه دهیم.
وی در خصوص مراکز زیان‌ده کانون زبان گفت: اگر مرکزی زیان‌ده باشد مدیر و مسئول آن مرکز باید پاسخگو باشند. مدیر استان باید قبل از این اتفاق شرایط را بررسی و نسبت به ادامه و یا تعطیلی مرکز تصمیم‌گیری کند. چرا باید مرکزی که خوب کار می‌کند تاوان مراکز زیان ده را بدهد؟!
در ادامه این نشست برخی از مدیران استانی در خصوص ساختمان‌ها و تجهیزات مراکز آموزشی، تبدیل وضعیت قراردادهای داخلی، شیوه‌های ترویج حجاب و عفاف در مراکز، ارتباط مدیران کانون پرورش، نوسازی ساختمان مراکز، انتقال نیروها به آموزش و پرورش سوالات خود را از معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح کردند و ایشان به آن‌ها پاسخ داد.
گفتنی است، گردهمائی مدیران ستادی و ا ستانی کانون زبان ایران روز یکشنبه 12 شهریور ماه در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۶۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...