مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش:

کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران باید از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شوند

کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران باید از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شوند
فروهر معدنی، مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسۀ مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران بر بهره‌گیری این دو مجموعه از ظرفیت‌های یکدیگر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، وی گفت: در حال حاضر در بسیاری از استان‌ها نزدیکی فیزیکی میان مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان ایجاد و برخی از شعبات این مجموعۀ آموزشی در مراکز کانون پرورش فکری و یا در نزدیکی آن‌ها مستقر شده است. من فکر می‌کنم این نزدیکی باید در زمینه‌های فکری و برنامه‌ریزی هم اتفاق بیفتد و بتوانیم از ظرفیت‌های یکدیگر بیشترین استفاده را داشته باشیم.
معدنی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که از زمان حضور آقای دکتر ذوالفقاری ارتباط کانون پرورش فکری با کانون زبان بسیار تنگاتنگ شده و تقریبا در تمام جلساتی که در ستاد برگزار می‌شود از نظرات ارزشمند ایشان بهره‌مند می‌شویم.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم برنامه‌های ناب و ارزنده‌ای در سطح استانی از این همکاری‌های مشترک ببینیم، این همراهی و هماهنگی نشان از روزهای بسیار خوب در آینده دارد.
معدنی در بخش پایانی سخنانش افزود: خدای متعال را شاکر هستیم که این نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند در کانون پرورش فکری و کانون زبان ایجاد شده است و امیدواریم که خیرات و برکات آن شامل حال همۀ کودکان و نوجوانان ایران زمین شود.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۸۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...