ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت آبان ماه

ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت آبان ماه
ثبت نام حضوری آزمون زبان ایتالیایی CELI از تاریخ ۱۰ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام در این آزمون که در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) برگزار می‌شود، می‌توانند از تاریخ ۱۰ تا ۲۷ مهر ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ با در دست داشتن یک فتوکپی از گذرنامه و مبلغ ۱۱۰ یورو به صورت نقدی به بخش ایتالیایی کانون زبان ایران به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان جم، نبش خیابان غفاری، پلاک ۳۳، طبقه ۴ مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است، ثبت‌نام در این آزمون فقط به صورت حضوری انجام می‌شود و ضروری است مراجعه‌کنندگان هزینۀ ثبت‌نام (۱۱۰یورو) را به طور دقیق به همراه داشته باشند.
همچنین متقاضیان شرکت در آزمون جبرانی لازم است با در دست داشتن یک فتوکپی از گذرنامه و مبلغ ۷۵ یورو به صورت نقدی به بخش ایتالیایی کانون زبان ایران مراجعه کنند.
گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ با بخش ایتالیایی کانون زبان ایران با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۶۰۶۷ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است کانون زبان ایران برای علاقه‌مندان جهت آمادگی آزمون بین‌المللی ایتالیایی چلی کارگاه‌های ویژه‌ای به صورت جداگانه برگزار می‌کند.
۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۶۷۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...