دیدار و گفت‌وگوی صمیمانۀ رییس کانون زبان ایران با نمایندگان مدرسان کشور

دیدار و گفت‌وگوی صمیمانۀ رییس کانون زبان ایران با نمایندگان مدرسان کشور
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با نمایندگان مدرسان کشور به صورت حضوری و برخط دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری با ابراز خرسندی از حضور در این نشست عنوان کرد: از تعاملی که در مدت کوتاه حضورم در کانون زبان ایران با مدرسان و کارکنان این مجموعه ایجاد شده است بسیار خوشحالم، این جریان یکی از افتخارات من است. این تعامل را به عنوان یک وظیفۀ شغلی تلقی می‌کنم و معتقد هستم افرادی در کار خود موفق خواهند شد که باعث بازدهی بیشتر مجموعه باشند.

وی افزود: همۀ ما اعضای خانوادۀ بزرگ کانون زبان ایران هستیم و فکر می‌کنم توجه و اهمیت من به مسئله مدرسان و کارکنان در این مدت بر کسی پوشیده نبوده است. از زمان حضورم در این خانواده قولی داده‌ام مبنی بر این که آسیب ها را شناسایی و مرتفع سازم و در این چند ماه گذشته با کمک همۀ عزیزان برای این مهم تلاش کرده‌ایم.

1
ذوالفقاری از ساماندهی فرآیند تخفیف‌ها و ادغام مراکز زیان‌ده به عنوان نمونه‌هایی برای حرکت رو به جلوی کانون زبان ایران نام برد و افزود: ما نباید به موضوعات نگاه صنفی داشته باشیم، باید نفع مدرسان و کارکنان را در بقای این سیستم بدانیم و آگاه باشیم که همۀ این اقدامات برای تقویت سیستم صورت می‌گیرد و در این صورت است که منافع کارکنان و مدرسان تامین خواهد شد.
رییس کانون زبان ایران بر تلاش برای افزایش منابع درآمدی تاکید کرد و افزود: راه حل برون رفت از شرایط فعلی، تلاش برای محقق ساختن ظرفیت‌های درآمدی موجود است زیرا در این صورت است که سود حاصل از آن شامل حال همۀ افراد خواهد شد.
مشارکت مدرسان در امور پژوهشی و همچنین تغییر ضرایب در دوره‌های ویژه از جمله ظرفیت‌های درآمدی موجود بود که ذوالفقاری به آن‌ها اشاره کرد.

1
وی تعامل با بانک ها و اخذ تسهیلات برای کارکنان و مدرسان را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای تامین معیشت اعضای خانوادۀ کانون زبان در حال انجام است.
رییس کانون زبان ایران در پاسخ به درخواست یکی از نمایندگان مدرسان مبنی بر بازبینی قراردادهای مدرسان عنوان کرد: به امید خدا تا پایان سال بررسی قراردادها انجام خواهد شد.
ایشان همچنین از مدرسان خواستند تا با مدیران استانی تعامل مستمر و ویژه داشته باشند و مطالبات خود را از طریق مدیران استانی مطرح و پیگیری نمایند.

1 همچنین در این جلسه نمایندگان مدرسان در خصوص سهم بیمۀ بیکاری، فرآیند گزینش، شیوه‌نامۀ پرداخت، امنیت شغلی، ایجاد انگیزه و ... سوالاتی را مطرح کردند و رییس کانون زبان ایران و معاونان ایشان به آن‌ها پاسخ دادند.
گفتنی است در این نشست دکتر محمد مهدی احمدی معین، مشاور اقتصادی و توسعۀ کسب و کار، دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و جمعی از نمایندگان مدرسان به صورت حضوری و برخط حضور داشتند.

1

1

1

۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۹۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...